Management buy-out S&D Interactive Media
- Online
- 30 aug 2018 @ 11:11
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Overname
- 30 aug 2018 @ 11:11
- Redactie MarketingTribune
Online marketing bureau S&D Interactive Media is na een management buy-out in handen gekomen van Pieter Borst (foto) en Tijmen van Duijvenvoorde. Met een jaaromzet van 2.5 miljoen euro is het een van de grotere, zelfstandige online marketing spelers in Nederland.
Borst en Tijmen van Duijvenvoorde waren al werkzaam in het bedrijf. Sinds de oprichting in 2006 groeit SDIM jaarlijks met 15 tot 30 procent. Inmiddels beheert het bedrijf een mediabudget van 130 miljoen euro voor klanten als Mollie, NRC, Linda, Wereld Natuur Fonds en het Haarlemse Jopenbier. Borst: ‘Toen de mogelijkheid ontstond om het bedrijf over te nemen, zagen Tijmen en ik een kans die we met beide handen moesten aangrijpen. Wij waarderen het enorm dat Jan ervoor heeft gekozen om het bedrijf niet in de verkoop te zetten, maar ons deze kans te gunnen. Klanttevredenheid en werknemerstevredenheid zijn twee centrale begrippen in de strategie van SDIM en deze buy-out is daar misschien wel het beste voorbeeld van. Het is dan ook niet meer dan vanzelfsprekend dat we deze strategie voort blijven zetten en zo de kwaliteit en continuïteit van het bedrijf voor onze 35 collega’s en klanten waarborgen.’
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Albert Heijn maakt AH App meertalig... 06-11-2025
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit... 04-11-2025
- [column] Amazon belooft poort... 03-11-2025
- Shortlist TikTok Ad Awards 2025 bekend31-10-2025
- Prime Video lanceert The Moderators... 22-10-2025
- Thuiswinkel.org lanceert campagne... 21-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

