Madame Tussauds en The Dungeon kiezen voor Goeiezaak.com

Madame Tussauds en The Dungeon kiezen voor Goeiezaak.com
  • Online
  • 28 jan 2019 @ 10:13
  • 10001 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DigitaalContentPitchesOnline advertisingSocial media

Online marketingbureau Goeiezaak.com gaat voor de Amsterdamse toeristenattracties Madame Tussauds en The Dungeon de zichtbaarheid van de online kanalen verbeteren.

Het bureau uit Haarlem gaat deze online kanalen optimaliseren met behulp van onder meer SEA-campagnes, SEO-optimalisatie en social media campagnes. Dit moet uiteindelijk leiden tot een groei in de online kaartverkoop van de genoemde toeristenattracties.

E-commcerce manager Geert Tibosch laat weten: 'Met het aangaan van dit partnership verwachten wij een online groei van tenminste 10% te kunnen bewerkstelligen. Met de reeds getoonde expertise en creatieve benadering van Goeiezaak.com zal dit zonder gaan problemen gaan lukken.'

Beeld via 123RF.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken