Madame Tussauds en The Dungeon kiezen voor Goeiezaak.com
- Online
- 28 jan 2019 @ 10:13
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DigitaalContentPitchesOnline advertisingSocial media
- 28 jan 2019 @ 10:13
- Lucas Boon
Online marketingbureau Goeiezaak.com gaat voor de Amsterdamse toeristenattracties Madame Tussauds en The Dungeon de zichtbaarheid van de online kanalen verbeteren.
Het bureau uit Haarlem gaat deze online kanalen optimaliseren met behulp van onder meer SEA-campagnes, SEO-optimalisatie en social media campagnes. Dit moet uiteindelijk leiden tot een groei in de online kaartverkoop van de genoemde toeristenattracties.
E-commcerce manager Geert Tibosch laat weten: 'Met het aangaan van dit partnership verwachten wij een online groei van tenminste 10% te kunnen bewerkstelligen. Met de reeds getoonde expertise en creatieve benadering van Goeiezaak.com zal dit zonder gaan problemen gaan lukken.'
Beeld via 123RF.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- online
- content
- seo
- sea
- madame tussauds
- attractie
- the amsterdam dungeon
- social media
- amsterdam
- goeiezaak.com
- toerisme
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Etos brengt kerstverhalen tot leven11-12-2025
- Artiesten lanceren anti-vape track03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

