Madame Tussauds en The Dungeon kiezen voor Goeiezaak.com
- Online
- 28 jan 2019 @ 10:13
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DigitaalContentPitchesOnline advertisingSocial media
- 28 jan 2019 @ 10:13
- Lucas Boon
Online marketingbureau Goeiezaak.com gaat voor de Amsterdamse toeristenattracties Madame Tussauds en The Dungeon de zichtbaarheid van de online kanalen verbeteren.
Het bureau uit Haarlem gaat deze online kanalen optimaliseren met behulp van onder meer SEA-campagnes, SEO-optimalisatie en social media campagnes. Dit moet uiteindelijk leiden tot een groei in de online kaartverkoop van de genoemde toeristenattracties.
E-commcerce manager Geert Tibosch laat weten: 'Met het aangaan van dit partnership verwachten wij een online groei van tenminste 10% te kunnen bewerkstelligen. Met de reeds getoonde expertise en creatieve benadering van Goeiezaak.com zal dit zonder gaan problemen gaan lukken.'
Beeld via 123RF.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- madame tussauds
- the amsterdam dungeon
- sea
- amsterdam
- attractie
- social media
- toerisme
- content
- goeiezaak.com
- seo
- online
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad Awards
- Hoe Moneybird emotie boven product kiest in nieuwe campagne...
- Just speelt in op jongerencultuur met campagne ‘moetje of wilje’
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de basis is van digitale...
- Inter Milan introduceert digitaal loyaliteitsplatform Interista
- [column] Marketingfacts Focus #10
Laatste Nieuws
- KPN introduceert App de Sint AI... 21-11-2025
- Petersen presenteert boek... 20-11-2025
- MondoMarketing bekroond tot beste... 19-11-2025
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad... 19-11-2025
- Identity Games kiest voor speelse... 18-11-2025
- [onderzoek] Ruim helft jongeren... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

