Spotler Group koopt Webpower
- Online
- 1 okt 2020 @ 11:51
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - E-mailmarketing
- 1 okt 2020 @ 11:51
- Sjaak Hoogkamer
Marketingsoftware provider Spotler Group heeft de Nederlandse E-mail Service Provider (ESP) Webpower gekocht. Met deze acquisitie versterkt de Spotler Group naar eigen zeggen zijn leidende positie als grootste ESP van Nederland.
Door het toevoegen van Webpower aan de Spotler Group worden de eerste stappen gezet in Europese landen als Spanje en Zweden. Daarnaast wordt volgens Spotler met deze acquisitie ‘het productassortiment verder uitgebreid met specifieke maatwerkoplossingen op het gebied van e-mail marketing automation.’
De overname van Webpower is opnieuw een belangrijke stap in de groeistrategie van de Spotler Group.
Lee Chadwick, board member in de Spotler Group: ‘De overname van Webpower is opnieuw een belangrijke stap in de groeistrategie van de Spotler Group. Samen met de bedrijven die al deel uitmaken van Spotler Group, Spotler Nederland, Spotler UK, Flowmailer, Measuremail en Tripolis, gaat Webpower werken aan innovatieve oplossingen op gebieden als kunstmatige intelligentie (AI), datamanagement, automatisering en transactionele e-mail mailcommunicatie.’
Pascal Kurvers, managing director van Webpower: ‘We zijn verheugd deel uit te maken van de Spotler Group en kijken ernaar uit om samen te werken met onze nieuwe collega's. We willen snel aan de slag met het productassortiment binnen de groep, zodat we deze ook direct efficiënt kunnen gaan aanbieden aan onze Webpower-klanten.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit zien met campagne Niet...
- [column] Amazon belooft poort richting wereldtoneel te openen...
- Albert Heijn maakt AH App meertalig met hulp van AI
- Just speelt in op jongerencultuur met campagne ‘moetje of wilje’
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de basis is van digitale...
- Inter Milan introduceert digitaal loyaliteitsplatform Interista
Laatste Nieuws
- Just speelt in op jongerencultuur... 12-11-2025
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de... 12-11-2025
- Inter Milan introduceert digitaal... 12-11-2025
- Albert Heijn maakt AH App meertalig... 06-11-2025
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit... 04-11-2025
- [column] Amazon belooft poort... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

