Spotler Group met overnames grootste ESP Nederland

Spotler Group met overnames grootste ESP Nederland
  • Online
  • 11 jun 2020 @ 14:02
  • 13990 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • E-mailmarketing

Spotler Group, aanbieder van marketing software, heeft Measuremail en Tripolis Solutions overgenomen en wordt daarmee de grootste E-mail Services Provider van Nederland.

Het productaanbod wordt met de overname naar eigen zeggen uitgebreid met geavanceerde en op maat gemaakte oplossingen. Zo versterkt het bedrijf zijn positie in een consoliderende markt.

Measuremail en Tripolis Solutions samen verder als Tripolis

De eerste stap om dit te bereiken is het samenvoegen van Measuremail en Tripolis Solutions in één bedrijf: Tripolis. Door de samenvoeging krijgt het nieuwe Tripolis volgens Spotler meer slagkracht om de eigen e-mail marketing automation platformen sneller door te laten groeien en de kwaliteit van de diensten en services verder te verhogen. De fusie is eind mei afgerond en de dagelijkse leiding van de combinatie is in handen van Bram Smits (voorheen CEO van Tripolis Solutions) en Bart Vossen (voorheen Managing Director van Measuremail).

Groeistrategie

De overname van Measuremail en Tripolis Solutions is een belangrijke stap in de groeistrategie van Spotler Group. Samen met de bedrijven die reeds onderdeel uitmaken van Spotler Group, Spotler Nederland, Spotler UK en Flowmailer, zal Tripolis werken aan oplossingen op terreinen als artificial intelligence (AI), data management, automation en transactionele e-mailcommunicatie.

Marc Schussler, directielid Spotler Group: ‘We zijn ongelooflijk blij dat we Tripolis kunnen toevoegen aan Spotler Group. We zien dat de markt consolideert en de concurrentie van internationale spelers toeneemt. Door deze krachtenbundeling bieden we een combinatie van kwalitatief hoogwaardige en innovatieve oplossingen waarmee we een breed scala aan klanten kunnen bedienen. Dit geeft ons de mogelijkheid nog beter tegemoet te komen aan vragen uit de markt, onze concurrentiepositie te versterken en verdere groei te realiseren.’

VISUAL: G2O Brand Builders

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken