Justin Ammerlaan benoemd tot CCO Alphabet Nederland
- Online
- 8 mrt 2021 @ 11:23
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Personalia
- 8 mrt 2021 @ 11:23
- Peter van Woensel Kooy
Justin Ammerlaan (45) is benoemd tot chief commercial officer bij Alphabet Nederland. Hij volgt hiermee Ivo Lissone op.
Ammerlaan heeft vijftien jaar ervaring in de operationele leasing/mobility sector. Hij startte zijn carrière bij ING Groep waar hij in 2006 de overstap maakte naar International Sales & Marketing bij ING Car Lease. Met de verkoop van ING Car Lease aan BMW Group verhuisde Ammerlaan mee naar het hoofdkantoor in München waar hij de laatste vijf jaar head of International Accountmanagement bij Alphabet International was. Alphabet is een grote leverancier van zakelijke mobiliteit. Het bedrijf ondersteunt duurzaam en efficiënt mobiliteitsbeheer en biedt innovatieve oplossingen en diensten op maat, van advies tot allesomvattende beheer- en mobiliteitsoplossingen. Alphabet is in 1997 opgericht als divisie van BMW Group en beheert een portefeuille van 700.000 personenauto's en lichte bedrijfsvoertuigen, met een grote rol voor 'digital' om de carfleets te controleren in 31 landen. Dit gebeurt vanuit het hoofdkantoor in München en diverse lokale kantoren.
'Nederland is een absolute front-runner in Europa op het gebied van innovatieve, flexibele mobiliteitsconcepten en in de graad van digitalisering van de verkoop- en servicekanalen. De markt is zeer volwassen en een deel van onze toekomstige groei zal moeten komen uit differentiatie en een versnelde digitalisering. Daarbij blijft onze focus op een sustainable relationship met onze klanten en een deliver on promise attitude richting onze stakeholders', aldus Ammerlaan.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese gebruikers en vergroot...
- NS Stations lanceert game met kortingsacties voor reizigers
- Kaart wint van appje bij verjaardagen
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met Airmail
- Etos viert 100.000 volgers met luierdonatie
- [column] Human Intelligence als gamechanger in een AI-tijdperk
Laatste Nieuws
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met... 13-09-2025
- Kaart wint van appje bij verjaardagen12-09-2025
- NS Stations lanceert game met... 08-09-2025
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese... 05-09-2025
- Etos viert 100.000 volgers met... 29-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes