Kamera Express en Canon blijven sponsor Perfecte Plaatje
- Sponsoring
- 16 okt 2019 @ 22:38
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MediaBranded contentTelevisie
- 16 okt 2019 @ 22:38
- Jeroen Mirck
Fotografie-fanaten kijken er naar uit: op 30 oktober start het vierde seizoen van Het Perfecte Plaatje. Na het succes van de vorige edities sponsort Kamera Express samen met Canon voor de derde keer op rij het RTL4-programma.
Acht nieuwe bekende Nederlanders met een passie voor fotografie strijden om de hoofdprijs: een fotoreportage in National Geographic Magazine. Kamera Express ziet een mooie match tussen ‘Het Perfecte Plaatje’ en wat de retailer zelf wil uitdragen: Nederland stimuleren om nóg meer te fotograferen. Naast sponsor is de foto- en video-winkel dan ook exclusieve verkooppartner van het programma.
Welke BN'ers doen mee?
Onder leiding van presentator Tijl Beckand strijden Daphne Deckers, Kees Tol, Helga van Leur, Steven Brunswijk, Froukje de Both, Jamie Westland, Christina Curry en Johnny Kraaijkamp jr. om de felbegeerde hoofdprijs. Bij elke aflevering staat er een apart thema centraal waarin verschillende foto-opdrachten uitgevoerd worden. Deze opdrachten worden beoordeeld door vaste én wisselende gastjuryleden die de deelnemers tips geven bij het betreffende thema.
Kamera Express vertelt de kijkers alles over de gebruikte producten uit het programma via haar eigen kanalen. Daarnaast maakt het bedrijf voor elke aflevering een video met handige tips en creatieve ideeën voor de deelnemers aan de thuisopdrachten.
Giftbox in actieperiode
In de actieperiode van Het Perfecte Plaatje van 28 oktober tot en met 31 december krijgen liefhebbers bij aankoop van geselecteerde Canon-producten een gratis Giftbox cadeau. Dit pakket bestaat onder meer uit online trainingen en thematische masterclasses naar keuze.
Kamera Express is al meer dan twintig jaar dé foto- en videospecialist van Nederland en België. Het bedrijf heeft één missie: de foto- en video-enthousiasteling op alle punten het beste bieden. Kamera Express kiest daarbij voor een omnichannel-benadering waar fysieke winkels aansluiten op de webshop. Onlangs nam het bedrijf Foto Konijnenberg, Foka en Verschoore over.
Bekijk hieronder de trailer van vorig seizoen.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- a.s.r. zet ouders en kinderen aan... 25-04-2025
- Total 90-shirt maakt iconische... 18-04-2025
- Coca-Cola nieuwe Official Partner... 10-04-2025
- KNVB en DPG Media verlengen... 03-04-2025
- Van kantine tot klimaatneutraal01-04-2025
- Topschaatser Marijke Groenewoud:... 31-03-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management