Kamera Express en Canon blijven sponsor Perfecte Plaatje
- Sponsoring
- 16 okt 2019 @ 22:38
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MediaBranded contentTelevisie
- 16 okt 2019 @ 22:38
- Jeroen Mirck
Fotografie-fanaten kijken er naar uit: op 30 oktober start het vierde seizoen van Het Perfecte Plaatje. Na het succes van de vorige edities sponsort Kamera Express samen met Canon voor de derde keer op rij het RTL4-programma.
Acht nieuwe bekende Nederlanders met een passie voor fotografie strijden om de hoofdprijs: een fotoreportage in National Geographic Magazine. Kamera Express ziet een mooie match tussen ‘Het Perfecte Plaatje’ en wat de retailer zelf wil uitdragen: Nederland stimuleren om nóg meer te fotograferen. Naast sponsor is de foto- en video-winkel dan ook exclusieve verkooppartner van het programma.
Welke BN'ers doen mee?
Onder leiding van presentator Tijl Beckand strijden Daphne Deckers, Kees Tol, Helga van Leur, Steven Brunswijk, Froukje de Both, Jamie Westland, Christina Curry en Johnny Kraaijkamp jr. om de felbegeerde hoofdprijs. Bij elke aflevering staat er een apart thema centraal waarin verschillende foto-opdrachten uitgevoerd worden. Deze opdrachten worden beoordeeld door vaste én wisselende gastjuryleden die de deelnemers tips geven bij het betreffende thema.
Kamera Express vertelt de kijkers alles over de gebruikte producten uit het programma via haar eigen kanalen. Daarnaast maakt het bedrijf voor elke aflevering een video met handige tips en creatieve ideeën voor de deelnemers aan de thuisopdrachten.
Giftbox in actieperiode
In de actieperiode van Het Perfecte Plaatje van 28 oktober tot en met 31 december krijgen liefhebbers bij aankoop van geselecteerde Canon-producten een gratis Giftbox cadeau. Dit pakket bestaat onder meer uit online trainingen en thematische masterclasses naar keuze.
Kamera Express is al meer dan twintig jaar dé foto- en videospecialist van Nederland en België. Het bedrijf heeft één missie: de foto- en video-enthousiasteling op alle punten het beste bieden. Kamera Express kiest daarbij voor een omnichannel-benadering waar fysieke winkels aansluiten op de webshop. Onlangs nam het bedrijf Foto Konijnenberg, Foka en Verschoore over.
Bekijk hieronder de trailer van vorig seizoen.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing