Cavallaro Napoli is fashion supplier KNLTB
- Sponsoring
- 19 nov 2019 @ 12:04
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - SponsorshipMerkenPartnership
- 19 nov 2019 @ 12:04
- Jeroen Mirck
Het Italiaanse merk Cavallaro Napoli is de komende jaren Official Fashion Supplier van de KNLTB. Het nationaal team trad zaterdag bij het diner van de Davis Cup Finals in Madrid voor het eerst aan in de nieuwe outfit.
De komende drie jaar zal Cavallaro Napoli de staf, spelers en speelsters van het Davis Cup en Fed Cupteam en de directie en bestuursleden van de KNLTB voorzien van nieuwe outfits.
Jacco Eltingh, technisch en commercieel directeur KNLTB: 'Wij zijn erg blij met deze nieuwe supplier van onze kleding voor officiële gelegenheden. Cavallaro staat bekend om zijn vakmanschap en heeft eerder in samenwerkingen met voetbal en wielrennen laten zien dat zij vernieuwend zijn en goed passen bij een sportorganisatie als de KNLTB. De pakken zijn van hoogwaardige kwaliteit en hebben een goed draagcomfort voor zowel mannen als vrouwen. Daarmee kunnen we de komende drie jaar als vertegenwoordigers van de KNLTB en tennis in Nederland uitstekend voor de dag komen.'
Sport-minded kledingmerk
Cavallaro staat bekend als sport-minded bedrijf en trad met het recente Team Jumbo-Visma partnership voor het eerst ook buiten het voetbal. Die verbreding van focus is heel goed bevallen. Het partnership met de KNLTB is dan ook een prachtige aanvulling die weer nieuwe kansen met zich meebrengt.
Giuseppe Cavallaro, oprichter van Cavallaro Napoli: 'Tennis is een echte familiesport die wordt gespeeld door jong en oud. Dat is natuurlijk een fantastische match voor ons bedrijf waar het familiegevoel centraal staat. Daarnaast passen onze veelzijdige collecties goed bij de doelgroep. We kijken dan ook uit naar een mooie samenwerking.'
'Fare una bella figura' betekent zoiets als het maken van een geweldige indruk. Het is deze Italiaanse zin waar Cavallaro Napoli als merk voor staat; een premium fashion merk dat niet bang is om op te vallen. Om klassiekers opnieuw uit te vinden, met een eigen Cavallaro twist.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Jumbo Sports nieuwe partner Tulp... 16-09-2025
- Hera United trapt af met top... 10-09-2025
- Beko nieuwe confidence partner van... 28-08-2025
- KPN haakt in met 'Sail together'20-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes