Cavallaro Napoli is fashion supplier KNLTB
- Sponsoring
- 19 nov 2019 @ 12:04
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - SponsorshipMerkenPartnership
- 19 nov 2019 @ 12:04
- Jeroen Mirck
Het Italiaanse merk Cavallaro Napoli is de komende jaren Official Fashion Supplier van de KNLTB. Het nationaal team trad zaterdag bij het diner van de Davis Cup Finals in Madrid voor het eerst aan in de nieuwe outfit.
De komende drie jaar zal Cavallaro Napoli de staf, spelers en speelsters van het Davis Cup en Fed Cupteam en de directie en bestuursleden van de KNLTB voorzien van nieuwe outfits.
Jacco Eltingh, technisch en commercieel directeur KNLTB: 'Wij zijn erg blij met deze nieuwe supplier van onze kleding voor officiële gelegenheden. Cavallaro staat bekend om zijn vakmanschap en heeft eerder in samenwerkingen met voetbal en wielrennen laten zien dat zij vernieuwend zijn en goed passen bij een sportorganisatie als de KNLTB. De pakken zijn van hoogwaardige kwaliteit en hebben een goed draagcomfort voor zowel mannen als vrouwen. Daarmee kunnen we de komende drie jaar als vertegenwoordigers van de KNLTB en tennis in Nederland uitstekend voor de dag komen.'
Sport-minded kledingmerk
Cavallaro staat bekend als sport-minded bedrijf en trad met het recente Team Jumbo-Visma partnership voor het eerst ook buiten het voetbal. Die verbreding van focus is heel goed bevallen. Het partnership met de KNLTB is dan ook een prachtige aanvulling die weer nieuwe kansen met zich meebrengt.
Giuseppe Cavallaro, oprichter van Cavallaro Napoli: 'Tennis is een echte familiesport die wordt gespeeld door jong en oud. Dat is natuurlijk een fantastische match voor ons bedrijf waar het familiegevoel centraal staat. Daarnaast passen onze veelzijdige collecties goed bij de doelgroep. We kijken dan ook uit naar een mooie samenwerking.'
'Fare una bella figura' betekent zoiets als het maken van een geweldige indruk. Het is deze Italiaanse zin waar Cavallaro Napoli als merk voor staat; een premium fashion merk dat niet bang is om op te vallen. Om klassiekers opnieuw uit te vinden, met een eigen Cavallaro twist.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing