CSU sponsor Johan Cruijff ArenA en AFC Ajax

CSU sponsor Johan Cruijff ArenA en AFC Ajax
  • Sponsoring
  • 9 jan 2020 @ 10:33
  • 10499 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Sponsoring

CSU is opnieuw schoonmaak- en sponsorpartner van de Johan Cruijff ArenA (JCA) en AFC Ajax. Sinds november 2019 is CSU gestart bij de Johan Cruijff ArenA en sportpark de Toekomst. Tegelijkertijd is CSU Official Sponsor van Ajax.

De contracten hebben een looptijd tot minimaal zomer 2023. CSU is een bekende binnen Ajax en was eerder van 1989 tot en met 2018 aan de club verbonden.

CSU is nieuwe sponsor van Ajax en draagt bij aan innovaties binnen het thema Amsterdam Innovation Arena

Esmée Ficheroux, lid Raad van Bestuur CSU: ‘CSU is trots op de samenwerking met Ajax en de Johan Cruijff ArenA. De relatie is warm en het partnerschap geeft veel aanknopingspunten om op sociaal en technologisch gebied te innoveren. Door middel van onze Smart Cleaning oplossingen dragen we bij aan het innovatieprogramma ‘Amsterdam Innovation Arena’, waarin het stadion van de toekomst wordt gecreëerd. We kijken daarbij verder dan alleen technische innovaties. Juist de samenwerking op maatschappelijk gebied doet er écht toe. Samen gaan we op weg naar een sportieve toekomst.’

Op de foto boven van links naar rechts:

Henk Markerink, CEO Johan Cruijff ArenA, Edwin van der Sar, Algemeen Directeur Ajax, Esmée Ficheroux, lid Raad van Bestuur CSU, Henk van Raan, Director Asset & Facility Management, Johan Cruijff ArenA en Menno Geelen, Commercieel Directeur, Ajax.

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken