Waterontharder.com nieuwe shirtsponsor en partner Vitesse

Waterontharder.com nieuwe shirtsponsor en partner Vitesse
  • Sponsoring
  • 20 jan 2020 @ 10:44
  • 11758 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Sponsoring

Waterontharder.com heeft zich als shirtsponsor verbonden aan Vitesse en komt bij het eerste elftal op de achterzijde van het wedstrijdshirt te staan. Ook wordt het bedrijf partner van de Arnhemse club.

De naamgeving op de achterzijde van het shirt komt op de plaats van de spelersnaam. Dit geldt uitsluitend voor de shirts die door de eerste elftal-spelers tijdens wedstrijden van het huidige seizoen gedragen worden. De beslissing is na een zorgvuldige afweging tot stand gekomen. De inkomsten dragen substantieel bij aan het financieel beter in balans komen van Vitesse.

Breder publiek

Commercieel directeur van Vitesse, Olivier Smit: ‘De overeenkomst met waterontharder.com zorgt voor een substantiële bijdrage aan de continuïteit en daarmee ook aan de toekomst van onze club. Daarnaast sluit ik allerminst uit dat waterontharder.com, in een andere rol, ook langer aan de club betrokken blijft dan alleen het komende half jaar.’

Julio Rosier, directeur van waterontharder.com: ‘De meeste mensen kennen ons waarschijnlijk van de verschillende tv-reclames en programma’s op RTL. We waren op zoek naar een doeltreffende en efficiënte manier om een nog breder publiek aan te spreken. We zijn erg enthousiast geraakt door de gesprekken met Vitesse. We kijken met veel plezier uit naar de mogelijkheden die deze samenwerking biedt.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken