Irene Schouten nieuwe ambassadeur Toyota
- Sponsoring
- 20 jan 2022 @ 09:46
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Sponsoring
- 20 jan 2022 @ 09:46
- Ryan Baij
Schaatster Irene Schouten wordt de nieuwe ambassadeur van Toyota. De samenwerking maakt deel uit van de wereldwijde Toyota campagne ‘Start Your Impossible’.
De campagne van Toyota is gemaakt voor de Olympische- en Paralympische Spelen. Toyota is de officiële mobiliteitspartner daarvan. Schouten zegt hier zelf over: ‘Op weg naar de Olympische Spelen focus ik me elke dag op vooruitgang. Uiteraard is het mijn droom om goud te halen maar ondanks alle uitgestippelde routes is er nooit zekerheid in topsport. De ene keer moet het gas erop, een volgende keer moet er worden teruggeschakeld. Ontwikkelingen in de schaatssport en techniek staan nooit stil. Daar ligt een mooie overeenkomst met Toyota.’
Irene Schouten is regerend wereldkampioen op de 5000m en de achtervolging. Op de Olympische Spelen komt ze in actie op de 3000m, de 5000m, de ploegenachtervolging en de Mass Start.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing