Irene Schouten nieuwe ambassadeur Toyota

- Sponsoring
- 20 jan 2022 @ 09:46
- 21563 x gelezen
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Sponsoring
- 20 jan 2022 @ 09:46
- 21563 x gelezen
- Ryan Baij
Schaatster Irene Schouten wordt de nieuwe ambassadeur van Toyota. De samenwerking maakt deel uit van de wereldwijde Toyota campagne ‘Start Your Impossible’.
De campagne van Toyota is gemaakt voor de Olympische- en Paralympische Spelen. Toyota is de officiële mobiliteitspartner daarvan. Schouten zegt hier zelf over: ‘Op weg naar de Olympische Spelen focus ik me elke dag op vooruitgang. Uiteraard is het mijn droom om goud te halen maar ondanks alle uitgestippelde routes is er nooit zekerheid in topsport. De ene keer moet het gas erop, een volgende keer moet er worden teruggeschakeld. Ontwikkelingen in de schaatssport en techniek staan nooit stil. Daar ligt een mooie overeenkomst met Toyota.’
Irene Schouten is regerend wereldkampioen op de 5000m en de achtervolging. Op de Olympische Spelen komt ze in actie op de 3000m, de 5000m, de ploegenachtervolging en de Mass Start.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Pepsi stopt met sponsoren Halftime... 25-05-2022
- SBS6 en Radio 10 mediapartners Alpe... 19-05-2022
- Nederlandse Loterij keert 50,4... 18-05-2022
- TikTok officiele sponsor Uefa Womens... 13-05-2022
- Nederlandse topdarters bij Toto Dart... 12-05-2022
- Hartstichting en ONeill lanceren... 02-05-2022
MarketingTribune Events
- 7jun 2022
Shopping Awards
- 16jun 2022
NIMA Marketing Day
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 6okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 8nov 2022
Social Service Congres