Irene Schouten nieuwe ambassadeur Toyota
- Sponsoring
- 20 jan 2022 @ 09:46
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Sponsoring
- 20 jan 2022 @ 09:46
- Ryan Baij
Schaatster Irene Schouten wordt de nieuwe ambassadeur van Toyota. De samenwerking maakt deel uit van de wereldwijde Toyota campagne ‘Start Your Impossible’.
De campagne van Toyota is gemaakt voor de Olympische- en Paralympische Spelen. Toyota is de officiële mobiliteitspartner daarvan. Schouten zegt hier zelf over: ‘Op weg naar de Olympische Spelen focus ik me elke dag op vooruitgang. Uiteraard is het mijn droom om goud te halen maar ondanks alle uitgestippelde routes is er nooit zekerheid in topsport. De ene keer moet het gas erop, een volgende keer moet er worden teruggeschakeld. Ontwikkelingen in de schaatssport en techniek staan nooit stil. Daar ligt een mooie overeenkomst met Toyota.’
Irene Schouten is regerend wereldkampioen op de 5000m en de achtervolging. Op de Olympische Spelen komt ze in actie op de 3000m, de 5000m, de ploegenachtervolging en de Mass Start.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- TeamKPN Sportfonds maakt zich op... 19-11-2025
- Erben en Joep Wennemars boegbeelden... 04-11-2025
- ParkBee nieuwe official partner van... 01-11-2025
- Heineken beëindigt na 30 jaar... 30-10-2025
- Dopper lanceert special edition met... 30-10-2025
- Alfa Romeo koppelt merk aan dynamiek... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

