Irene Schouten nieuwe ambassadeur Toyota
- Sponsoring
- 20 jan 2022 @ 09:46
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Sponsoring
- 20 jan 2022 @ 09:46
- Ryan Baij
Schaatster Irene Schouten wordt de nieuwe ambassadeur van Toyota. De samenwerking maakt deel uit van de wereldwijde Toyota campagne ‘Start Your Impossible’.
De campagne van Toyota is gemaakt voor de Olympische- en Paralympische Spelen. Toyota is de officiële mobiliteitspartner daarvan. Schouten zegt hier zelf over: ‘Op weg naar de Olympische Spelen focus ik me elke dag op vooruitgang. Uiteraard is het mijn droom om goud te halen maar ondanks alle uitgestippelde routes is er nooit zekerheid in topsport. De ene keer moet het gas erop, een volgende keer moet er worden teruggeschakeld. Ontwikkelingen in de schaatssport en techniek staan nooit stil. Daar ligt een mooie overeenkomst met Toyota.’
Irene Schouten is regerend wereldkampioen op de 5000m en de achtervolging. Op de Olympische Spelen komt ze in actie op de 3000m, de 5000m, de ploegenachtervolging en de Mass Start.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rexona sluit vijfjarig partnerschap... 16-10-2025
- Go Ahead Eagles lanceert exclusieve... 14-10-2025
- Ikea steunt Natuurmonumenten: 'Geef... 13-10-2025
- Vebego sponsort curling richting... 29-09-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes