Justin Sandee aangesteld als Hoofd Sales bol.com
- B2b
- 4 okt 2017 @ 15:29
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Sales
- 4 okt 2017 @ 15:29
- Redactie MarketingTribune
Justin Sandee is per 1 september 2017 gestart als Hoofd Sales bol.com Retail Media Groep. In zijn functie is Sandee verantwoordelijk voor de salesactiviteiten binnen de bol.com Retail Media Groep.
Sandee vertelt: ‘Ik heb enorm veel zin om samen met mijn nieuwe collega’s de komende jaren bol.com nog sterker te positioneren als advertentieplatform voor leveranciers, fabrikanten en verkooppartners. Want naast het feit dat bol.com een aantrekkelijke winkel is voor 8 miljoen klanten in Nederland en België, liggen hier ook veel kansen voor adverteerders.’
De afgelopen drie jaar was Sandee Manager Digitale Strategie B2B en Business Development bij SBS Broadcasting. Hier was hij verantwoordelijk voor alle digitale commerciële activiteiten en het opzetten en uitvoeren van de online videostrategie voor zowel Sanoma als SBS. Eerder vervulde hij bij SBS de functie van Sales Director Digitaal waar hij zorg droeg voor de digitale advertentiestrategieën, omzet en bedrijfsontwikkeling. Voor zijn aanstelling bij SBS was hij werkzaam bij Conversion Company, De Persgroep en PCM Media.
.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Imke Walenberg nieuwe hoofdredacteur... 24-11-2025
- Marketingtransfers week 47, 202521-11-2025
- Marketingtransfers week 46, 202514-11-2025
- GS1 lanceert bewustwordingscampagne... 12-11-2025
- Marketingtransfers week 45, 202507-11-2025
- M&A-markt digitale bureaus versnelt... 05-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

