Hays communiceert via WhatsApp met werkzoekenden
- B2b
- 5 sep 2018 @ 10:28
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - AppsArbeidsmarktHR
- 5 sep 2018 @ 10:28
- Lucas Boon
Hays gaat via WhatsApp met werkzoekenden communiceren om hen zodoende te voorzien van passende vacatures. Het recruitmentbureau is hiervoor een samenwerking aangegaan met communicatieplatform Twilio.
Hays, dat dit jaar vijftig jaar bestaat, zet de app in om contact op te nemen met kandidaten en relevante vacatures te delen. Hays is naar eigen zeggen het eerste recruitmentbureau dat op deze manier met werkzoekenden communiceert.
Steve Weston, CIO van Hays, laat weten: 'Hays biedt recruitmentdiensten in 33 landen wereldwijd en plaatst elke werkdag duizend mensen in een nieuwe functie. Het is fantastisch om werkzoekenden nu rechtstreeks te kunnen benaderen zodra er nieuwe functies verschijnen. Door gebruik te maken van WhatsApp kunnen we onze kandidaten via 's wereld grootste messaging applicatie informeren. Dankzij deze nieuwe tool vinden kandidaten sneller en makkelijker hun droombaan.'
Met WhatsApp worden dagelijks zestig miljard berichten verstuurd door meer dan 1,5 miljard gebruikers in 180 landen.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dotdotdash opent Europese hub in... 30-06-2025
- Mediahuis E-commerce behaalt... 29-06-2025
- PXR verkoopt advertentieruimte voor... 27-06-2025
- Marketingtransfers week 25, 202527-06-2025
- SoftwareOne en Eye-Able richten zich... 26-06-2025
- Adform introduceert visuele planner... 26-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation