Directeur SAN Frits Schuring kondigt vertrek aan
- B2b
- 22 jan 2020 @ 06:12
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 22 jan 2020 @ 06:12
- Sjaak Hoogkamer
Frits Schuring gaat de SAN na het seizoen 2020-2021 verlaten en zijn functie als directeur neerleggen. Na ruim 15 jaar werkzaam te zijn geweest bij de Stichting Adverteerdersjury Nederland zal hij per juni 2021 stoppen.
Hiermee sluit Schuring naar eigen zeggen een ‘prachtige’ carrière van meer dan 45 jaar in de marketing- en communicatiesector af. Na 20 jaar zijn eigen reclamebureau te hebben geleid, versterkte hij in 2005 de SAN als projectmanager. Na 4 jaar nam hij het directeurschap van Jan van Grondelle over.
Jeroen Hubert, voorzitter SAN: ‘Het is ontzettend jammer dat Frits de SAN gaat verlaten. Hij is al die jaren dé drijvende kracht geweest achter de SAN wat heeft geresulteerd in een strakke en zeer professionele organisatie met een enorme gedrevenheid om het marketing communicatie vak verder te brengen. Frits is gewoon de SAN en zijn buitengewone bijdrage in de afgelopen jaren waarderen wij als bestuur zeer. We gunnen Frits natuurlijk zijn welverdiende pensioen en gaan hem als persoon en als directeur dan ook erg missen. Maar gelukkig zal hij zelf zijn opvolg(st)er inwerken dus het echte afscheid duurt nog even.’
Frits Schuring neemt na ruim 15 jaar afscheid van de SAN
Schuring: ‘Ik heb me met veel passie en liefde ingezet voor de SAN. Het is een hele mooie reis geweest, samen met al die inspirerende vakidioten als juryleden, bestuursleden, supporters, vakpers alsmede de vakbroeders van de bureaus. Daarmee hebben wij als SAN een steentje bijgedragen aan de verdere ontwikkeling van ons mooie vak. En zoals ik regelmatig zei: ‘Het is de mooiste baan in de herfst van mijn carrière’! Ik heb mijn pensioen tot twee keer toe uitgesteld maar nu is echt tijd om het stokje over te dragen aan iemand die met net zoveel hart en ziel het SAN levenswerk wil voortzetten.’
Opvolger gezocht
Per heden gaat de SAN op zoek naar een geschikte opvolger die per 1 september 2020 zal starten. Schuring zal dan nog één SAN seizoen als directeur zijn opvolger volledig inwerken. Er wordt gezocht naar een inspirerend en authentiek leider met de nodige ervaring en een groot netwerk. De volledige functieomschrijving is te vinden op de website van de SAN.Reageren op de vacature kan tot eind februari 2020.
Mocht je informatie willen hebben over deze functie bel dan met Frits Schuring 06-52 09 89 49.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing