Adformatie start wekelijkse online talkshow

Adformatie start wekelijkse online talkshow
  • B2b
  • 2 apr 2020 @ 13:41
  • 9621 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Kennissessie

Adformatie start vandaag een wekelijkse online talkshow met Nima, MWG en VEA om met kopstukken uit marketing en reclame te praten over de impact van de coronacrisis.

In de eerste aflevering staat het thema ‘WTF happens?! Met o.a. Anita Lotten (Wunderman Thompson) die haar ervaringen deelt over hoe zij de eerste weken van de coronacrisis heeft beleefd, hoe zij daar op dit moment mee omgaan en wat de verwachte impact op het vak en consumentengedrag is.

De talkshow, onder de naam Adformatie Connects, is elke donderdagmiddag om 16.30 uur, live vanuit Capital C. In een klein half uur wordt het vak bijgepraat over de impact van recente ontwikkelingen en hoe daar op korte en lange termijn mee om te gaan. Adformatie lijkt de komende tijd vooral de focus te leggen op digitaal communiceren. Deze week kondigde het vakblad al aan om voorlopig te stoppen met het papieren magazine.

De livestream is donderdag 2 april vanaf 16.30 uur te volgen.

Meepraten kan via #adfoconnects

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken