Adformatie start wekelijkse online talkshow
- B2b
- 2 apr 2020 @ 13:41
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Kennissessie
- 2 apr 2020 @ 13:41
- Sjaak Hoogkamer
Adformatie start vandaag een wekelijkse online talkshow met Nima, MWG en VEA om met kopstukken uit marketing en reclame te praten over de impact van de coronacrisis.
In de eerste aflevering staat het thema ‘WTF happens?! Met o.a. Anita Lotten (Wunderman Thompson) die haar ervaringen deelt over hoe zij de eerste weken van de coronacrisis heeft beleefd, hoe zij daar op dit moment mee omgaan en wat de verwachte impact op het vak en consumentengedrag is.
De talkshow, onder de naam Adformatie Connects, is elke donderdagmiddag om 16.30 uur, live vanuit Capital C. In een klein half uur wordt het vak bijgepraat over de impact van recente ontwikkelingen en hoe daar op korte en lange termijn mee om te gaan. Adformatie lijkt de komende tijd vooral de focus te leggen op digitaal communiceren. Deze week kondigde het vakblad al aan om voorlopig te stoppen met het papieren magazine.
De livestream is donderdag 2 april vanaf 16.30 uur te volgen.
Meepraten kan via #adfoconnects
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 46, 202514-11-2025
- GS1 lanceert bewustwordingscampagne... 12-11-2025
- Marketingtransfers week 45, 202507-11-2025
- M&A-markt digitale bureaus versnelt... 05-11-2025
- Marketingtransfers week 44, 202531-10-2025
- [onderzoek] Werknemers willen... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

