All-in-one toegangssysteem voor veilige events
- B2b
- 29 jun 2020 @ 12:32
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Evenement
- 29 jun 2020 @ 12:32
- Redactie MarketingTribune
COVID19 stelt hoge eisen aan hedendaags crowdmanagement. Axxes Logic anticipeert op de coronacrisis met de toegangssystemen Smart Entry Solutions.
De systemen zorgen volgens het bedrijf voor optimale controle én maximale gastvrijheid voor een onbeperkt aantal bezoekers.
De mogelijkheden in zuil- of poortvariant zijn aanpasbaar aan de specifieke wensen: een thermische camera met touch screen display, QR reader, infrarood dispenser met desinfectiemiddel, uitgifte van mondkapjes en handschoenen, automatische deuren en een antibacteriële vloermat.
Met meer dan twintig jaar ervaring en expertise in de gastvrije zakelijke dienstverlening weet Marc Liethof van Axxes Logic waar de actuele behoeften liggen: ‘Juist in deze surrealistische tijden zijn wij ervan overtuigd dat het live ontmoeten in een veilige en gezonde omgeving met onze Smart Entry Solutions weer mogelijk is, op elke locatie en in elke branche.’
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 42, 202517-10-2025
- Marketingtransfers week 41, 202510-10-2025
- VER lanceert app... 03-10-2025
- Marketingtransfers week 40, 202503-10-2025
- Marketingtransfers week 39, 202526-09-2025
- Albert Heijn heeft primeur met IAB... 25-09-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes