All-in-one toegangssysteem voor veilige events
- B2b
- 29 jun 2020 @ 12:32
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Evenement
- 29 jun 2020 @ 12:32
- Redactie MarketingTribune
COVID19 stelt hoge eisen aan hedendaags crowdmanagement. Axxes Logic anticipeert op de coronacrisis met de toegangssystemen Smart Entry Solutions.
De systemen zorgen volgens het bedrijf voor optimale controle én maximale gastvrijheid voor een onbeperkt aantal bezoekers.
De mogelijkheden in zuil- of poortvariant zijn aanpasbaar aan de specifieke wensen: een thermische camera met touch screen display, QR reader, infrarood dispenser met desinfectiemiddel, uitgifte van mondkapjes en handschoenen, automatische deuren en een antibacteriële vloermat.
Met meer dan twintig jaar ervaring en expertise in de gastvrije zakelijke dienstverlening weet Marc Liethof van Axxes Logic waar de actuele behoeften liggen: ‘Juist in deze surrealistische tijden zijn wij ervan overtuigd dat het live ontmoeten in een veilige en gezonde omgeving met onze Smart Entry Solutions weer mogelijk is, op elke locatie en in elke branche.’
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing