Marco Koers nieuwe Manager Corporate Sales Louwman & Parqui
- 12 nov 2021 @ 13:38
- Ryan Baij
Marco Koers wordt de nieuwe Manager Corporate Sales bij Louwman & Parqui in Raamsdonksveer Hij werkte eerder al voor de Toyota en Lexus importeur want hij was tot voor kort Manager Sales Operations. Zijn nieuwe functie gaat per direct in.
Marco Koers: ‘Samen met het team van Corporate Sales ga ik deze nieuwe uitdaging graag aan. Met het ervaren team gaan we werken aan het behalen van doelen in de zakelijke markt. Dat doen we voor zowel de Toyota en Lexus personenwagens als de Toyota bedrijfswagens. Het verder verbeteren van de positie in de zakelijke markt is een belangrijke strategische pijler voor Louwman & Parqui. Daar wil ik met het team graag een bijdrage aan leveren.’
Koers vervolgt, over de concrete plannen: ‘We streven ernaar om in de zakelijke markt een toppositie in te nemen. De waterstof elektrische Mirai, de Proace Electric bedrijfswagen en de introductie van meerdere batterij-elektrische bZ (‘Beyond Zero’) modellen gaan ons daarbij zeker helpen.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 42, 202517-10-2025
- Marketingtransfers week 41, 202510-10-2025
- VER lanceert app... 03-10-2025
- Marketingtransfers week 40, 202503-10-2025
- Marketingtransfers week 39, 202526-09-2025
- Albert Heijn heeft primeur met IAB... 25-09-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes