Jaarbeurs en Utrecht Marketing verlengen

Jaarbeurs en Utrecht Marketing verlengen
  • B2b
  • 22 sep 2022 @ 11:33
  • 3793 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De Koninklijke Jaarbeurs en Utrecht Marketing verlengen hun strategische overeenkomst voor een periode van drie jaar. De overeenkomst voorziet in een partnerschap met verschillende uitgangspunten.

Utrecht Marketing en Jaarbeurs zetten zich gezamenlijk in om meerdaags bezoek aan de stad te stimuleren.

Daarnaast werken de organisaties actief samen aan de acquisitie van grote (inter)nationale congressen. Dit doen Utrecht Marketing en Jaarbeurs onder andere door het bijwonen van verschillende internationale relatie-events gericht op congresorganisatoren en meetingplanners. Zo wonnen de organisaties tijdens het laatste internationale congres, M&I Europe Autumn Forum 2022 in Portugal, de prijs voor Runner up Leading Sales Professional.

Per direct trekken Utrecht Marketing en Jaarbeurs meer naar elkaar toe om de stad verder te positioneren als de stad voor evenementen en congressen. Heiko M. Stutzinger, Chief Operating Officer Jaarbeurs: ‘Door het ondertekenen van deze overeenkomst bundelen we onze krachten en kunnen we gezamenlijk een sterker Utrecht brand neerzetten. Een aantrekkelijke stad voor bezoekers, bewoners én bedrijven. Daarnaast zijn we blij dat Utrecht Marketing ons ondersteunt als most sustainable and smart venue in de (inter)nationale markt.’

Profileren stad en regio

Utrecht Marketing en Jaarbeurs werken intensief samen wanneer het gaat om (inter)nationale promotie van Jaarbeurs als congres- en eventlocatie. Cor Jansen, directeur Utrecht Marketing: ‘Jaarbeurs is onlosmakelijk met Utrecht verbonden en een toonaangevende speler op het vlak van evenementen en congressen. Ik kijk ernaar uit stad en regio samen nog sterker te profileren en elkaars ambities te ondersteunen.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken