Jaarbeurs en Utrecht Marketing verlengen
- B2b
- 22 sep 2022 @ 11:33
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 22 sep 2022 @ 11:33
- Sjaak Hoogkamer
De Koninklijke Jaarbeurs en Utrecht Marketing verlengen hun strategische overeenkomst voor een periode van drie jaar. De overeenkomst voorziet in een partnerschap met verschillende uitgangspunten.
Utrecht Marketing en Jaarbeurs zetten zich gezamenlijk in om meerdaags bezoek aan de stad te stimuleren.
Daarnaast werken de organisaties actief samen aan de acquisitie van grote (inter)nationale congressen. Dit doen Utrecht Marketing en Jaarbeurs onder andere door het bijwonen van verschillende internationale relatie-events gericht op congresorganisatoren en meetingplanners. Zo wonnen de organisaties tijdens het laatste internationale congres, M&I Europe Autumn Forum 2022 in Portugal, de prijs voor Runner up Leading Sales Professional.
Per direct trekken Utrecht Marketing en Jaarbeurs meer naar elkaar toe om de stad verder te positioneren als de stad voor evenementen en congressen. Heiko M. Stutzinger, Chief Operating Officer Jaarbeurs: ‘Door het ondertekenen van deze overeenkomst bundelen we onze krachten en kunnen we gezamenlijk een sterker Utrecht brand neerzetten. Een aantrekkelijke stad voor bezoekers, bewoners én bedrijven. Daarnaast zijn we blij dat Utrecht Marketing ons ondersteunt als most sustainable and smart venue in de (inter)nationale markt.’
Profileren stad en regio
Utrecht Marketing en Jaarbeurs werken intensief samen wanneer het gaat om (inter)nationale promotie van Jaarbeurs als congres- en eventlocatie. Cor Jansen, directeur Utrecht Marketing: ‘Jaarbeurs is onlosmakelijk met Utrecht verbonden en een toonaangevende speler op het vlak van evenementen en congressen. Ik kijk ernaar uit stad en regio samen nog sterker te profileren en elkaars ambities te ondersteunen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing