Nima Marketingprijzen: juryleden gezocht
- B2b
- 18 nov 2022 @ 10:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 18 nov 2022 @ 10:07
- Sjaak Hoogkamer
Vanaf 2023 zijn er weer marketingprijzen te winnen. Nima heeft na het wegvallen van de Dutch Marketing Awards besloten door te gaan. De prijs voor Nima Company of the Year bijvoorbeeld wordt uitgereikt op de Nima Marketing Day in drie categorieën: klein, middelgroot en groot bedrijf.
Naast de teamprestatie wordt het marketingvak ook nog op een andere manier gevierd, namelijk met de Nima Lintjesregen. Jaarlijks kan iemand in het zonnetje worden gezet die iets bijzonders voor een bepaald onderdeel van het marketingvak heeft gepresteerd.
Kirsten Andres RM, voorzitter/directeur Nima: ‘Marketing is een team effort en het is belangrijk het vak te blijven vieren. Hoe mooi is het dan dat je jaarlijks de schijnwerpers kunt richten op een bedrijf met een verdomd goed marketingteam en zo aandacht te vragen voor ons mooie vak?’
Jan Willem Koch RM, Managing Director Hallmark Cards en voorzitter van de vakjury Nima Marketingrijzen: ‘Leren, inspireren en elkaar uitdagen zijn belangrijke elementen om te kunnen groeien. De Nima marketingprijzen vervullen een belangrijke rol om het marketingvak op een hoger niveau te brengen. En als juryvoorzitter draag ik daar graag mijn steentje aan bij.’
Juryleden gezocht
Het proces voor 2023 wordt opgestart en hiervoor zoekt Nima ‘vakidioten’ die op deze manier een bijdrage willen leveren aan het vak. Meld je nu aan als jurylid en bepaal met de overige juryleden wie voor de eerste maal de NIMA Marketingprijs mag ontvangen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Marketingtransfers week 25, 2025
- [column] LinkedIn en PR zijn on the rise in B2B en SEO ligt op...
- Van bannerblindheid naar breinbewuste branding
- Sanne Houterman nieuwe Strategy Director bij Cheil
- Mediahuis E-commerce behaalt duurzaamheidskeurmerk
- ‘Samen bouwen aan een verhaal’: AH Retail Media Services en...
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 26, 202504-07-2025
- Centraal Beheer: werkdruk zet... 03-07-2025
- Dotdotdash opent Europese hub in... 30-06-2025
- Mediahuis E-commerce behaalt... 29-06-2025
- PXR verkoopt advertentieruimte voor... 27-06-2025
- Marketingtransfers week 25, 202527-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers