Nima Marketingprijzen: juryleden gezocht
- B2b
- 18 nov 2022 @ 10:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 18 nov 2022 @ 10:07
- Sjaak Hoogkamer
Vanaf 2023 zijn er weer marketingprijzen te winnen. Nima heeft na het wegvallen van de Dutch Marketing Awards besloten door te gaan. De prijs voor Nima Company of the Year bijvoorbeeld wordt uitgereikt op de Nima Marketing Day in drie categorieën: klein, middelgroot en groot bedrijf.
Naast de teamprestatie wordt het marketingvak ook nog op een andere manier gevierd, namelijk met de Nima Lintjesregen. Jaarlijks kan iemand in het zonnetje worden gezet die iets bijzonders voor een bepaald onderdeel van het marketingvak heeft gepresteerd.
Kirsten Andres RM, voorzitter/directeur Nima: ‘Marketing is een team effort en het is belangrijk het vak te blijven vieren. Hoe mooi is het dan dat je jaarlijks de schijnwerpers kunt richten op een bedrijf met een verdomd goed marketingteam en zo aandacht te vragen voor ons mooie vak?’
Jan Willem Koch RM, Managing Director Hallmark Cards en voorzitter van de vakjury Nima Marketingrijzen: ‘Leren, inspireren en elkaar uitdagen zijn belangrijke elementen om te kunnen groeien. De Nima marketingprijzen vervullen een belangrijke rol om het marketingvak op een hoger niveau te brengen. En als juryvoorzitter draag ik daar graag mijn steentje aan bij.’
Juryleden gezocht
Het proces voor 2023 wordt opgestart en hiervoor zoekt Nima ‘vakidioten’ die op deze manier een bijdrage willen leveren aan het vak. Meld je nu aan als jurylid en bepaal met de overige juryleden wie voor de eerste maal de NIMA Marketingprijs mag ontvangen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Adyen ondersteunt wereldwijde... 17-09-2025
- Steven Bodde nieuwe CEO Traffic Today16-09-2025
- TicketSwap onthult trends... 15-09-2025
- Marketingtransfers week 37, 202512-09-2025
- ASML investeert in AI-bedrijf Mistral 09-09-2025
- Loop: marketing in het AI-tijdperk08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes