Andrélon en JWT lanceren 'verleidelijk korte' campagne
- Bureaus
- 14 sep 2015 @ 12:16
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsMerkenReclame
- 14 sep 2015 @ 12:16
- Redactie Bureaus
JWT Amsterdam ontwikkelde een campagne voor de nieuwe lijn van Andrélon, genaamd 'Verleidelijk Kort'. Deze haarverzorgingslijn is speciaal ontwikkeld voor vrouwen met kort haar. Van de 'Verleidelijk Kort'-producten worden vrouwen met kort haar wel héél verleidelijk… misschien wel iets te verleidelijk.
In de tv-commercial zien we Felien die dankzij Andrélon Verleidelijk Kort een transformatie ondergaat. Van een saaie huismus verandert ze in een verleidelijke verschijning. Ze gaat vervolgens daten met Manuel Broekman die meteen als een blok voor haar valt.
Naast de tv-commercial wordt ook print en digital ingezet. De landelijke campagne is maandag 14 september van start gegaan.
Credits
Klant: Unilever
Bureau: JWT Amsterdam
Executive creative director: Bas Korsten, Marcel Hartog
Sr. Creative (art): Tibor van Ginkel (tvc), Gerard Foekema (print)
Sr. Creative (copy): Joep Drummen (tvc), Klaas Slooten (print
Business director: Michiel van de Graaff
SR. concept producer: Catherine van Acker
Screen producer: Lotte de Rooij, Kiek Beljaars
Print producer: Michael Leguijt
Bart Kuppens VP Marketing Foods, Home & Personal Care Benelux
Joanny Lijbers Marketing Director Personal Care Benelux
Lidewei Derksen Marketing Manager Hair NL
Fleur Polman Brand Manager Andrélon Wash & Care
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- date
- Manuel Broekman
- Verleidelijk Kort
- JWT Amsterdam
- merk
- shampoo
- Andrélon
- Felien
- kort haar
- commercial
- campagne
- Unilever
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- WPP opent duurzame mediacampus in... 26-11-2025
- AI wekt stem Harry Mulisch tot leven26-11-2025
- Opvallers over festivalmarketing... 25-11-2025
- ANWB brengt woonverzekeringen tot... 25-11-2025
- Van ‘gewoon beginnen’ tot... 25-11-2025
- Nominaties Gouden Zaag 2025 bekend24-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

