Andrélon en JWT lanceren 'verleidelijk korte' campagne
- Bureaus
- 14 sep 2015 @ 12:16
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsMerkenReclame
- 14 sep 2015 @ 12:16
- Redactie Bureaus
JWT Amsterdam ontwikkelde een campagne voor de nieuwe lijn van Andrélon, genaamd 'Verleidelijk Kort'. Deze haarverzorgingslijn is speciaal ontwikkeld voor vrouwen met kort haar. Van de 'Verleidelijk Kort'-producten worden vrouwen met kort haar wel héél verleidelijk… misschien wel iets te verleidelijk.
In de tv-commercial zien we Felien die dankzij Andrélon Verleidelijk Kort een transformatie ondergaat. Van een saaie huismus verandert ze in een verleidelijke verschijning. Ze gaat vervolgens daten met Manuel Broekman die meteen als een blok voor haar valt.
Naast de tv-commercial wordt ook print en digital ingezet. De landelijke campagne is maandag 14 september van start gegaan.
Credits
Klant: Unilever
Bureau: JWT Amsterdam
Executive creative director: Bas Korsten, Marcel Hartog
Sr. Creative (art): Tibor van Ginkel (tvc), Gerard Foekema (print)
Sr. Creative (copy): Joep Drummen (tvc), Klaas Slooten (print
Business director: Michiel van de Graaff
SR. concept producer: Catherine van Acker
Screen producer: Lotte de Rooij, Kiek Beljaars
Print producer: Michael Leguijt
Bart Kuppens VP Marketing Foods, Home & Personal Care Benelux
Joanny Lijbers Marketing Director Personal Care Benelux
Lidewei Derksen Marketing Manager Hair NL
Fleur Polman Brand Manager Andrélon Wash & Care
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- shampoo
- Andrélon
- merk
- commercial
- Manuel Broekman
- Unilever
- kort haar
- JWT Amsterdam
- date
- Verleidelijk Kort
- Felien
- campagne
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Philips leert kinderen repareren met... 23-12-2025
- Fashion statement tegen Cobra-vuurwerk22-12-2025
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

