Plus-campagne zet in op 'goed eten'

Plus-campagne zet in op 'goed eten'
  • Bureaus
  • 21 apr 2016 @ 10:53
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • MVOCommercialsCampagnesFood

‘Goed eten. Daar houden we van’ is het credo bij de strategische koerswijziging die Plus Supermarkten heeft ingezet om goed eten voor iedereen bereikbaar te maken en bij de komende vervolgstappen.

Samen met J. Walter Thompson Amsterdam verlaat Plus in de nieuwe campagneaanpak daarom de supermarkt, om de focus bij klanten thuis letterlijk en figuurlijk te leggen op eten. Waar komt het vandaan, wat zit erin aan voedingswaarde, wat kun je ermee maken? En zeker in ons land niet onbelangrijk: wat kost het?

Op een informatieve, relativerende manier wordt in tal van media duidelijk hoe belangrijk ons dagelijks eten eigenlijk is en hoe Plus daar tegenaan kijkt. Zowel intern als op de winkelvloer, in magazines, promoties, thema- en actiereclame.

De campagne start deze week. Om te beginnen wordt de aandacht gericht op onder meer rundvlees en bananen.

Credits
Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam
Opdrachtgever: Plus Supermarkten
Creatie: Marcel Hartog, Bas Korsten, Klaas Slooten, Gerard Foekema
Design: Robert Harrison, Boris Peters
Strategie: Daan de Raaf, Lex Noteboom, Budi Gonzales de Chaves, Martijn Pots, Charlene Thomas, Rina Verweij, Marloes van den Berg, Stephanie Ruitenbeek

Verantwoordelijke marketeers bij Plus: Bas Snetselaar, Cecile van den Heuvel, Lydia van den Brandhof, Karel-Jan van den Hoven
Regie: Harro i.s.m. Ismael (Pink Rabbit)
Productie: Thomas Rohde, Eric van Bentum
Edit: Martin Heijgelaar (MRTN)
Colouring: Barry Clarke (Captcha!)
Sound: Robin Schlösser (Studio DeKeuken)

Ziehier ons bericht over de nieuwe Plus-strategie van 6 april j.l.




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken