Plus-campagne zet in op 'goed eten'
- Bureaus
- 21 apr 2016 @ 10:53
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- MVOCommercialsCampagnesFood
- 21 apr 2016 @ 10:53
- Redactie MarketingTribune
‘Goed eten. Daar houden we van’ is het credo bij de strategische koerswijziging die Plus Supermarkten heeft ingezet om goed eten voor iedereen bereikbaar te maken en bij de komende vervolgstappen.
Samen met J. Walter Thompson Amsterdam verlaat Plus in de nieuwe campagneaanpak daarom de supermarkt, om de focus bij klanten thuis letterlijk en figuurlijk te leggen op eten. Waar komt het vandaan, wat zit erin aan voedingswaarde, wat kun je ermee maken? En zeker in ons land niet onbelangrijk: wat kost het?
Op een informatieve, relativerende manier wordt in tal van media duidelijk hoe belangrijk ons dagelijks eten eigenlijk is en hoe Plus daar tegenaan kijkt. Zowel intern als op de winkelvloer, in magazines, promoties, thema- en actiereclame.
De campagne start deze week. Om te beginnen wordt de aandacht gericht op onder meer rundvlees en bananen.
Credits
Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam
Opdrachtgever: Plus Supermarkten
Creatie: Marcel Hartog, Bas Korsten, Klaas Slooten, Gerard Foekema
Design: Robert Harrison, Boris Peters
Strategie: Daan de Raaf, Lex Noteboom, Budi Gonzales de Chaves, Martijn Pots, Charlene Thomas, Rina Verweij, Marloes van den Berg, Stephanie Ruitenbeek
Verantwoordelijke marketeers bij Plus: Bas Snetselaar, Cecile van den Heuvel, Lydia van den Brandhof, Karel-Jan van den Hoven
Regie: Harro i.s.m. Ismael (Pink Rabbit)
Productie: Thomas Rohde, Eric van Bentum
Edit: Martin Heijgelaar (MRTN)
Colouring: Barry Clarke (Captcha!)
Sound: Robin Schlösser (Studio DeKeuken)
Ziehier ons bericht over de nieuwe Plus-strategie van 6 april j.l.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers