Orange Lions organiseert 'The One That Got Away'
- Bureaus
- 3 jun 2016 @ 14:28
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Award
- 3 jun 2016 @ 14:28
- Redactie Bureaus
Orange Lions, de organisatie die Nederland vertegenwoordigt in Cannes tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity, kondigt haar jaarlijkse evenement aan: The One That Got Away.
Het event, dat vorig jaar door zo’n 450 mensen werkzaam in de lokale en internationale creatieve industrie werd bezocht, belooft dit jaar groter dan ooit te worden met een verwacht publiek van 700 mensen.
The One That Got Away, georganiseerd door Orange Lions en ADCN (Advertising Design Creativity the Netherlands), vindt plaats op donderdag 30 juni in het Muziekgebouw aan ‘t IJ in Amsterdam. Het event wordt gehost door de Nederlandse Cannes Lions vertegenwoordiger Kerrie Finch, founder & CEO, FinchFactor.
Ook zal industrie legende Marcello Serpa als gastspreker aanwezig zijn tijdens het event. Hij zal worden geëerd met de Leeuw van St. Mark tijden het Cannes Lions Festival dat dit jaar plaatsvindt van 18 tot en met 25 juni.
Nederlandse Cannes Lions juryleden zullen tijdens de avond hun ervaringen en insights delen over het jureren en over hoe het is om ‘s werelds beste creatieve werk te mogen beoordelen. Elk jurylid heeft drie favoriete campagnes gekozen om te delen met het publiek waaronder ‘the one that got away’ – werk dat niet heeft gewonnen maar dat volgens hen toch heel bijzonder is en waar we iets van kunnen leren.
Cannes Lions vertegenwoordiger voor de Nederlandse creatieve industrie; Kerrie Finch: ‘Het feit dat Nederland dit jaar wordt vertegenwoordigd door 10 juryleden, het grootste aantal ooit, is een ode aan de Nederlandse creatieve industrie. The One That Got Away geeft het publiek een kijkje achter de schermen van de juryleden, met waardevolle insights waarop de Nederlandse creatieve industrie verder kan bouwen.’
Dinesh Sonak, Managing Director bij ADCN: ‘Wij kijken erg uit naar een avond vol met waanzinnige creativiteit en diversiteit, met de beste ideeën en creatieve oplossingen vanuit verschillende media, disciplines en de planeet.’
De Nederlandse juryleden van 2016 zijn:
Digital Craft
Wesley ter Haar, co-founder & CCO, MediaMonks – Jury President
Film
Lars Jorgensen, executive creative director, Anomaly
Film Craft
Stephanie Oakley, director of film production, 72andSunny Amsterdam
Cyber
Kelsie van Deman, head of interactive production , Wieden+Kennedy Amsterdam
Direct
Patrick van Haperen, creative lead, Red Urban
Promo & Activation
Peter de Lange, creative founder, Lemz
Design
Jochem Leegstra, founder & creative director, ….staat
Creative Effectiveness
Martin Weigel, chief strategy officer, Wieden+Kennedy Amsterdam
Entertainment
Stuart Harkness, executive creative director, 72andSunny Amsterdam
Product Design
Tanja Soeter, head of design, HEMA
Cannes Lions - The One That Got Away, presented by Orange Lions and ADCN vindt plaats op donderdag 30 juni 2016 van 19.00-22.00 uur in Muziekgebouw aan ‘t IJ, Amsterdam. Het artwork van het event is verzorgd door bureau Vruchtvlees.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La Maison ICI
Laatste Nieuws
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

