Plus terug met 'goed eten'-campagne

Plus terug met 'goed eten'-campagne
  • Bureaus
  • 8 apr 2019 @ 14:03
  • 12687 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Plus lanceert deze week in samenwerking met JWT Amsterdam een nieuwe campagnefilm, die wederom om goed eten draait. De film is de vijfde in de emotionele reeks van de supermarktketen.

In de film zien we de bijzondere band die een opa en kleinzoon met elkaar door de jaren heen hebben opgebouwd. Niet geheel verrassend speelt goed eten een belangrijke rol in die relatie.

Uplift

Okke Wiarda, manager merk & communicatie bij Plus, laat weten: 'Onze 'goed eten'-positionering legt ons geen windeieren. We zien een duidelijke uplift, zowel op campagne-, merk- als businessniveau. Zeker ook door het toevoegen van meer emotie aan de campagne. Die lijn willen we met deze campagne voortzetten.'

Bas Korsten, creative partner van JWT Amsterdam, voegt daaraan toe: 'Deze positionering heeft een rijke creatieve bodem, op alle lagen van communicatie. We zijn trots op de effectieve campagne die zijn steentje bijdraagt aan de resultaten van Plus.'

 

Credits:

J. Walter Thompson Amsterdam:

Creative Partner: Bas Korsten

Creative Lead: Chris Sant, Dieuwer Bulthuis

Business Lead: Budi Gonzalez de Chaves

Senior Concept Producer: Charlene Thomas

Screen Producer: Kirsten van den Berg, Monique van Smaalen, Kiek Beljaars

Plus Supermarkten:

Manager Brand & Communication: Okke Wiarda

Marketing Manager: Esmée Blom

Campaign Manager: Marieke Lazeroms

Pink Rabbit:

Director: Ismael ten Heuvel

DOP: Myrthe Mosterman

Executive Producer: Mireille Lampe & Monique van Beckhoven

Producer: Floor Schroeijers

MRTN:

Editor: Martin Heijgelaar

Captcha:

Compositing: Daniël van der Kaaden

Grading: Barry Clarke

Amp.Amsterdam:

Music: Joe Buck – The way you make time

Music Supervision: Jarl Hector

Studio Alfred Klaassen:

Sound: Jacco Lenstra



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken