Gracious creëert tuinstylist voor Karwei

Gracious creëert tuinstylist voor Karwei
  • Bureaus
  • 22 mei 2019 @ 11:05
  • 7958 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Met de nieuwe tuincampagne ‘Nooit meer je tuin uit’ wil Karwei zich profileren als de specialist op het gebied van tuin-inrichting en -assortiment nu de zomer nadert. Digital agancy Gracious bedacht een digitale campagne met styliste.

De campagne is bedoeld om klanten en bezoekers te inspireren op het gebied van tuinmeubilair en inrichting. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat de mensen in beweging komen en met de tuin aan de slag gaan? Om antwoord te geven op die vraag heeft gracious de persoonlijke Karwei tuin-stylist(e) in het leven geroepen. Iedere klant van de klusketen krijgt een persoonlijke stylist(e) toegewezen aan de hand van de gekozen tuinstijl. De stylist(e), die echt bij Karwei werkt, helpt met behulp van een interactieve marketing flow iedereen op weg naar de perfecte tuin onder de slogan: ‘nooit meer je tuin uit’.

Voorkeuren

De tuin-stylist(e) stelt in eerste instantie met een landingspagina een aantal vragen om vervolgens tot een persoonlijk advies te komen in de daar opvolgende journeys, waaronder het kanaal e-mail. Vervolgens stuurt de stylist(e) een moodboard op basis van de persoonlijke voorkeuren. In de eerste weken is er vooral data verzameld. Vanaf daar worden er hyper-gepersonaliseerde e-mails verstuurd met tips over hoe de klant het beste zijn tuin kan inrichten op basis van de persoonlijke voorkeuren. Er worden op basis van de verzamelde data en gedrag van de klant van Karwei verschillende opvolg e-mails verstuurd die volledig gepersonaliseerd zijn. De campagne is eind maart begonnen en loopt nog door tot eind juni. Deze creatieve campagne is ook via de andere kanalen zoals televisie en radio te zien en horen.

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken