Gracious creëert tuinstylist voor Karwei
- Bureaus
- 22 mei 2019 @ 11:05
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 22 mei 2019 @ 11:05
- Sjaak Hoogkamer
Met de nieuwe tuincampagne ‘Nooit meer je tuin uit’ wil Karwei zich profileren als de specialist op het gebied van tuin-inrichting en -assortiment nu de zomer nadert. Digital agancy Gracious bedacht een digitale campagne met styliste.
De campagne is bedoeld om klanten en bezoekers te inspireren op het gebied van tuinmeubilair en inrichting. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat de mensen in beweging komen en met de tuin aan de slag gaan? Om antwoord te geven op die vraag heeft gracious de persoonlijke Karwei tuin-stylist(e) in het leven geroepen. Iedere klant van de klusketen krijgt een persoonlijke stylist(e) toegewezen aan de hand van de gekozen tuinstijl. De stylist(e), die echt bij Karwei werkt, helpt met behulp van een interactieve marketing flow iedereen op weg naar de perfecte tuin onder de slogan: ‘nooit meer je tuin uit’.
Voorkeuren
De tuin-stylist(e) stelt in eerste instantie met een landingspagina een aantal vragen om vervolgens tot een persoonlijk advies te komen in de daar opvolgende journeys, waaronder het kanaal e-mail. Vervolgens stuurt de stylist(e) een moodboard op basis van de persoonlijke voorkeuren. In de eerste weken is er vooral data verzameld. Vanaf daar worden er hyper-gepersonaliseerde e-mails verstuurd met tips over hoe de klant het beste zijn tuin kan inrichten op basis van de persoonlijke voorkeuren. Er worden op basis van de verzamelde data en gedrag van de klant van Karwei verschillende opvolg e-mails verstuurd die volledig gepersonaliseerd zijn. De campagne is eind maart begonnen en loopt nog door tot eind juni. Deze creatieve campagne is ook via de andere kanalen zoals televisie en radio te zien en horen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers