Lukas van de Ven partner van Open Now

  • Bureaus
  • 4 sep 2019 @ 13:04
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ReclameOnderzoekCreatiePersonalia

Lukas van de Ven wordt partner bij Open Now. Na negen jaar als creatief directeur bij N=5 werkzaam te zijn geweest, 'begon het ondernemerschap te kriebelen'.

Van de Ven heeft zich als partner bij Open Now aangesloten en gaat aan de slag om gedragswetenschap op een creatieve manier te vertalen naar communicatiecampagnes.

'Open Now ontwikkelt al jaren sterke strategieën met een wetenschappelijk uitgangspunt', zegt Van de Ven. 'Samenwerken met onze gedragswetenschappers levert geweldige inzichten op. En daar zie ik enorme kansen voor merken. Naast de keuze voor deze mooie propositie en de mensen achter Open Now, heb ik veel zin in de verdere ontwikkeling van de creatieve vloer en het werk wat daar uit gaat komen.'

Creativiteit en gedrag verbinden

Joris van Amerom, partner van Open Now: 'Lukas kennen we al lang uit het vak en we zijn erg blij dat hij zich bij ons heeft aangesloten. Hij is precies de goede man op het goede moment voor ons bureau. Met hem kunnen we de ingezette groei verder vormgeven en doorbouwen aan onze missie om creativiteit en gedragswetenschap met elkaar te verbinden.'

Naast uiteenlopende werkzaamheden voor een gevarieerde groep klanten in de private sector is Open Now één van de vijf bureaus die de komende vier jaar voor de Rijksoverheid campagnes mag ontwikkelen. Het eerste creatieve werk zal dit najaar al zichtbaar zijn. 

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken