Lukas van de Ven partner van Open Now
- Bureaus
- 4 sep 2019 @ 13:04
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ReclameOnderzoekCreatiePersonalia
- 4 sep 2019 @ 13:04
- Jeroen Mirck
Lukas van de Ven wordt partner bij Open Now. Na negen jaar als creatief directeur bij N=5 werkzaam te zijn geweest, 'begon het ondernemerschap te kriebelen'.
Van de Ven heeft zich als partner bij Open Now aangesloten en gaat aan de slag om gedragswetenschap op een creatieve manier te vertalen naar communicatiecampagnes.
'Open Now ontwikkelt al jaren sterke strategieën met een wetenschappelijk uitgangspunt', zegt Van de Ven. 'Samenwerken met onze gedragswetenschappers levert geweldige inzichten op. En daar zie ik enorme kansen voor merken. Naast de keuze voor deze mooie propositie en de mensen achter Open Now, heb ik veel zin in de verdere ontwikkeling van de creatieve vloer en het werk wat daar uit gaat komen.'
Creativiteit en gedrag verbinden
Joris van Amerom, partner van Open Now: 'Lukas kennen we al lang uit het vak en we zijn erg blij dat hij zich bij ons heeft aangesloten. Hij is precies de goede man op het goede moment voor ons bureau. Met hem kunnen we de ingezette groei verder vormgeven en doorbouwen aan onze missie om creativiteit en gedragswetenschap met elkaar te verbinden.'
Naast uiteenlopende werkzaamheden voor een gevarieerde groep klanten in de private sector is Open Now één van de vijf bureaus die de komende vier jaar voor de Rijksoverheid campagnes mag ontwikkelen. Het eerste creatieve werk zal dit najaar al zichtbaar zijn.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

