Hema brengt ode aan zichzelf

  • Bureaus
  • 1 okt 2019 @ 10:22
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailCampagnes

In een nieuwe campagne doet warenhuisketen Hema een eerbetoon aan zijn eigen producten.

'Te weinig mensen realiseren zich dat wij niet zomaar een retailer zijn, dat spullen doorschuift via de winkels', aldus Ferry Buitenhuis, manager marketing campaigns bij Hema. 'Hoog tijd om te vertellen over alle aandacht aan liefde die we stoppen in alles wat we ontwerpen en verkopen.'

De campagne, ontwikkeld door reclamebureau Alfred, wordt uitgerold via tv, online video, social media en radio. In de tv-commercial beweegt de camera langs een kleurige parade van Hema-producten, waarbij de voice-over vertelt dat bij elk knopje, lampje, stofje, klepje, kleurtje of geurtje uitgebreid wordt stilgestaan. Buitenhuis: 'Want dan weten we zeker dat de prijs goed is en echt voor iedereen.' De doorvertaling naar winkelmaterialen en folders vond plaats in samenwerking met reclamebureau XXS Amsterdam.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken