Hema brengt ode aan zichzelf
- Bureaus
- 1 okt 2019 @ 10:22
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailCampagnes
- 1 okt 2019 @ 10:22
- Lucas Boon
In een nieuwe campagne doet warenhuisketen Hema een eerbetoon aan zijn eigen producten.
'Te weinig mensen realiseren zich dat wij niet zomaar een retailer zijn, dat spullen doorschuift via de winkels', aldus Ferry Buitenhuis, manager marketing campaigns bij Hema. 'Hoog tijd om te vertellen over alle aandacht aan liefde die we stoppen in alles wat we ontwerpen en verkopen.'
De campagne, ontwikkeld door reclamebureau Alfred, wordt uitgerold via tv, online video, social media en radio. In de tv-commercial beweegt de camera langs een kleurige parade van Hema-producten, waarbij de voice-over vertelt dat bij elk knopje, lampje, stofje, klepje, kleurtje of geurtje uitgebreid wordt stilgestaan. Buitenhuis: 'Want dan weten we zeker dat de prijs goed is en echt voor iedereen.' De doorvertaling naar winkelmaterialen en folders vond plaats in samenwerking met reclamebureau XXS Amsterdam.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dentsu Lab Amsterdam focust op... 28-11-2025
- Nieuwe campagne Wingman Condoms... 27-11-2025
- Gardeners lanceert Impact hub voor... 27-11-2025
- WPP opent duurzame mediacampus in... 26-11-2025
- AI wekt stem Harry Mulisch tot leven26-11-2025
- Opvallers over festivalmarketing... 25-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

