Hema brengt ode aan zichzelf
- Bureaus
- 1 okt 2019 @ 10:22
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailCampagnes
- 1 okt 2019 @ 10:22
- Lucas Boon
In een nieuwe campagne doet warenhuisketen Hema een eerbetoon aan zijn eigen producten.
'Te weinig mensen realiseren zich dat wij niet zomaar een retailer zijn, dat spullen doorschuift via de winkels', aldus Ferry Buitenhuis, manager marketing campaigns bij Hema. 'Hoog tijd om te vertellen over alle aandacht aan liefde die we stoppen in alles wat we ontwerpen en verkopen.'
De campagne, ontwikkeld door reclamebureau Alfred, wordt uitgerold via tv, online video, social media en radio. In de tv-commercial beweegt de camera langs een kleurige parade van Hema-producten, waarbij de voice-over vertelt dat bij elk knopje, lampje, stofje, klepje, kleurtje of geurtje uitgebreid wordt stilgestaan. Buitenhuis: 'Want dan weten we zeker dat de prijs goed is en echt voor iedereen.' De doorvertaling naar winkelmaterialen en folders vond plaats in samenwerking met reclamebureau XXS Amsterdam.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing