Amstel: oefening baart kunst
- Bureaus
- 30 jun 2020 @ 10:52
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesVideo
- 30 jun 2020 @ 10:52
- Lucas Boon
Biermerk Amstel lanceert een nieuwe online videocampagne genaamd Practice Makes Perfect waarin de kijker wordt uitgedaagd zijn bestelling aan de bar te perfectioneren. De campagne is ontwikkeld door MediaMonks.
Nu er versoepelingen zijn aangekondigd rondom horecabezoek, kan een bezoek aan het café met je vrienden opeens wat onwennig aanvoelen, aldus Amstel. Want hoe zorg je ervoor dat je in één keer probleemloos een rondje voor je vrienden haalt? Oefening baart kunst: door te experimenten met de nieuwe online video-serie van Amstel is iedereen straks weer klaar om -coronaproof- naar de kroeg te gaan.
Laurent Meijer, global communications and sponsorships manager bij Amstel, zegt: 'Amstel is in ruim honderd verschillende landen verkrijgbaar en al die landen zetten Amstel vaak net iets anders in de markt. Door de huidige situatie en de wereldwijde lockdown hebben we voor het eerst in 150 jaar één ding gemeen: we gaan weer naar de kroeg.'
Jordi van de Bovenkamp, creative director bij MediaMonks, voegt toe: 'Amstel draait om vriendschap. Nu we het zo lang zonder vrienden om ons heen hebben moeten doen, is de drang om naar de kroeg te gaan groter dan ooit. Met deze serie humorvolle video's laten we zien hoe hard men thuis heeft kunnen oefenen de afgelopen tijd. De productie werd snel op touw gezet, om op het juiste moment te kunnen inspringen.'
De videoserie wordt verspreid op de social media-kanalen van Amstel wereldwijd.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Monks zijn wereldwijd B Corp gecertificeerd
- Zonnebankmaker JK Group lanceert 'recharge for everybody'
- Big Mac saus nu los te koop in fles
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN en Dentsu Creative bij...
- Wereldmuseum bepleit open blik naar de wereld
- Kellogg’s viert ochtendtypes met vrolijke ontbijtcampagne
Laatste Nieuws
- 'Een stukje van mij' van KPN en... 13-05-2025
- Mentos kiest HPB voor... 13-05-2025
- Campagne ‘Nee tegen vapen’ richt... 13-05-2025
- 12-05-2025
- Domino’s verheerlijkt overwerken met... 12-05-2025
- Employer branding campagne... 12-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management