Mobiel.nl kiest voor Open Now
- Bureaus
- 19 jan 2021 @ 16:46
- 12788 x gelezen
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 19 jan 2021 @ 16:46
- 12788 x gelezen
- Sjaak Hoogkamer
Mobiel.nl heeft na een pitchtraject voor Open Now gekozen. Met deze samenwerking kiest het merk naar eigen zeggen voor een nieuw concept en wordt afscheid genomen van de ‘mobiele jungle’.
De nieuwe campagne op onder meer televisie en radio laat zien hoe Mobiel.nl met de inzet van zijn medewerkers orde schept in een volgens Open Now ‘metaforische chaos’.
Voor dit concept is gekozen om de merkbekendheid te vergroten, maar ook de onafhankelijkheid en deskundigheid van het merk te tonen.
De mobiele wereld is voor consumenten vaak erg onoverzichtelijk. Het aanbod is groot en providers slaan je volgens Mobiel.nl continue met aantrekkelijke deals om de oren. ‘Bij ons kan de consument slim zelf de juiste keuze maken voor een nieuwe telefoon en/of abonnement. Met de nieuwe campagne geven we Mobiel.nl een gezicht en bouwen we verder aan de herkenbaarheid en propositie van Mobiel.nl, ‘ aldus Maarten Roomer, Marketing Director van de provider.
Credits:
Bureau & Creatie: Open Now
Regie & Productie: Marleen Jonkman voor Czar
Postproductie: Storm Post Production
Verantwoordelijk bij Mobiel.nl: Maarten Roomer & Thomas Borsboom
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dille en Kamille kiest The Valley02-03-2021
- Longlist SAN NKOTB 2020 bekend02-03-2021
- Ministerie van VWS: maak psychische... 02-03-2021
- Mischa Oudolf naar New Growth... 01-03-2021
- Danone kiest voor 3sixtyfive01-03-2021
- Kruidvat raakt juiste snaar met Lies01-03-2021
MarketingTribune Events
- 25mrt 2021
Uitreiking Shopping Awards