Mobiel.nl kiest voor Open Now

Mobiel.nl kiest voor Open Now
  • Bureaus
  • 19 jan 2021 @ 16:46
  • 12788 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Mobiel.nl heeft na een pitchtraject voor Open Now gekozen. Met deze samenwerking kiest het merk naar eigen zeggen voor een nieuw concept en wordt afscheid genomen van de ‘mobiele jungle’.

De nieuwe campagne op onder meer televisie en radio laat zien hoe Mobiel.nl met de inzet van zijn medewerkers orde schept in een volgens Open Now ‘metaforische chaos’.

Voor dit concept is gekozen om de merkbekendheid te vergroten, maar ook de onafhankelijkheid en deskundigheid van het merk te tonen.

De mobiele wereld is voor consumenten vaak erg onoverzichtelijk. Het aanbod is groot en providers slaan je volgens Mobiel.nl continue met aantrekkelijke deals om de oren. ‘Bij ons kan de consument slim zelf de juiste keuze maken voor een nieuwe telefoon en/of abonnement. Met de nieuwe campagne geven we Mobiel.nl een gezicht en bouwen we verder aan de herkenbaarheid en propositie van Mobiel.nl, ‘ aldus Maarten Roomer, Marketing Director van de provider.

Credits:

Bureau & Creatie: Open Now

Regie & Productie: Marleen Jonkman voor Czar

Postproductie: Storm Post Production

Verantwoordelijk bij Mobiel.nl: Maarten Roomer & Thomas Borsboom

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken