M line lanceert nieuwe campagne met nieuwe kampioenen
- 25 jun 2021 @ 09:08
- Ryan Baij
M line lanceert deze zomer een nieuwe campagne waarin ze zichzelf de Official Sleep Supplier noemen van verschillende sportbonden, omdat topsporters een goede nachtrust nodig hebben.
Het bedrijf meldt met trots dat Ajax (voetbal), TeamNL (Olympische Spelen), Team Jumbo-Visma (wielrennen), Fonds Gehandicaptensport en de KNVB (voetbal) zich allemaal ’s nachts opladen op de matrassen van M line. Steffy Postma-Clephas, Brand Manager van M line: ‘In de nacht wordt de basis gelegd voor elke prestatie overdag. Op wat voor manier je ook moet presteren. We zijn er dan ook erg trots op dat alle topsporters ons tegenwoordig goed weten te vinden.’
Shanice van de Sanden, spelend bij het vrouwenvoetbalteam van Nederland, de wielrenners van Team Jumbo-Visma, die aan de Tour de France beginnen en atlete Lieke Klaver, onderdeel van TeamNL in Tokyo op de Olympische Spelen, zijn de atleten in de nieuwe kampioenen in de nieuwe campagne.
Het effect van goede nachtrust op sportieve prestaties is altijd een kernwaarde geweest voor het merk. Toch richt het merk zich in deze campagne ook op de gewone Nederlander. Omdat wetenschappelijk is bewezen dat slaap de belangrijke herstelactiviteit is, wordt in de nacht de basis gelegd voor de prestatie overdag.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

