M line lanceert nieuwe campagne met nieuwe kampioenen
- 25 jun 2021 @ 09:08
- Ryan Baij
M line lanceert deze zomer een nieuwe campagne waarin ze zichzelf de Official Sleep Supplier noemen van verschillende sportbonden, omdat topsporters een goede nachtrust nodig hebben.
Het bedrijf meldt met trots dat Ajax (voetbal), TeamNL (Olympische Spelen), Team Jumbo-Visma (wielrennen), Fonds Gehandicaptensport en de KNVB (voetbal) zich allemaal ’s nachts opladen op de matrassen van M line. Steffy Postma-Clephas, Brand Manager van M line: ‘In de nacht wordt de basis gelegd voor elke prestatie overdag. Op wat voor manier je ook moet presteren. We zijn er dan ook erg trots op dat alle topsporters ons tegenwoordig goed weten te vinden.’
Shanice van de Sanden, spelend bij het vrouwenvoetbalteam van Nederland, de wielrenners van Team Jumbo-Visma, die aan de Tour de France beginnen en atlete Lieke Klaver, onderdeel van TeamNL in Tokyo op de Olympische Spelen, zijn de atleten in de nieuwe kampioenen in de nieuwe campagne.
Het effect van goede nachtrust op sportieve prestaties is altijd een kernwaarde geweest voor het merk. Toch richt het merk zich in deze campagne ook op de gewone Nederlander. Omdat wetenschappelijk is bewezen dat slaap de belangrijke herstelactiviteit is, wordt in de nacht de basis gelegd voor de prestatie overdag.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers