M line lanceert nieuwe campagne met nieuwe kampioenen

M line lanceert nieuwe campagne met nieuwe kampioenen
  • Bureaus
  • 25 jun 2021 @ 09:08
  • 13115 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • ReclameTelevisie
  • 25 jun 2021 @ 09:08
  • 13115 x gelezen
  • Ryan Baij

M line lanceert deze zomer een nieuwe campagne waarin ze zichzelf de Official Sleep Supplier noemen van verschillende sportbonden, omdat topsporters een goede nachtrust nodig hebben.

Het bedrijf meldt met trots dat Ajax (voetbal), TeamNL (Olympische Spelen), Team Jumbo-Visma (wielrennen), Fonds Gehandicaptensport en de KNVB (voetbal) zich allemaal ’s nachts opladen op de matrassen van M line. Steffy Postma-Clephas, Brand Manager van M line: ‘In de nacht wordt de basis gelegd voor elke prestatie overdag. Op wat voor manier je ook moet presteren. We zijn er dan ook erg trots op dat alle topsporters ons tegenwoordig goed weten te vinden.’

Shanice van de Sanden, spelend bij het vrouwenvoetbalteam van Nederland, de wielrenners van Team Jumbo-Visma, die aan de Tour de France beginnen en atlete Lieke Klaver, onderdeel van TeamNL in Tokyo op de Olympische Spelen, zijn de atleten in de nieuwe kampioenen in de nieuwe campagne.

Het effect van goede nachtrust op sportieve prestaties is altijd een kernwaarde geweest voor het merk. Toch richt het merk zich in deze campagne ook op de gewone Nederlander. Omdat wetenschappelijk is bewezen dat slaap de belangrijke herstelactiviteit is, wordt in de nacht de basis gelegd voor de prestatie overdag.

 



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken