Weber Shandwick heeft crush met happn
- 12 aug 2021 @ 08:05
- Ryan Baij
PR- en communicatiebureau Weber Shandwick Nederland gaat aan de slag voor dating app happn. De internationale dating app kiest voor Weber Shandwick vanwege haar expertise op het gebied van earned media.
Het bureau zal de happn-app onder de aandacht brengen bij Nederlandse media en consumenten. Happn faciliteert immers de liefde door gebruikers in staat te stellen om mensen te vinden waarmee ze in het echte leven paden hebben gekruist. Happn stelt gebruikers in staat om deze mensen onder anderen terug te vinden via de app. Wereldwijd heeft happn ruim 109 miljoen gebruikers, waarvan 2 miljoen in Nederland. Ook in ons land wil happn meer Nederlanders helpen om nieuwe mensen te ontmoeten en te daten.
Hafida Abahai, CEO Weber Shandwick Nederland, over de samenwerking: ‘We kennen het allemaal wel. Je komt iemand tegen, maar de situatie laat het niet toe om elkaar aan te spreken. Happn is een geweldige oplossing die ontmoetingen een tweede kans geeft, met de hoop op een Crush. We zijn trots dat we als partner onze expertise op het gebied van media en ons vermogen om nieuws te creëren, in mogen zetten voor happn. We kijken uit naar een liefdevolle samenwerking!’
Claire Renier, PR Manager bij happn: ‘Het was heel belangrijk voor ons om een betrouwbare partner te vinden die onze stem kan laten horen in de Nederlandse media. Nog nooit was het zo moeilijk om nieuwe mensen te ontmoeten. Door zichtbaarheid voor onze app te creëren en het verspreiden van positieve berichten willen we singles een steuntje in de rug bieden om hun weg te vinden binnen de datingwereld. Gezien hun PR-expertise en passie voor ons merk zagen we direct in dat Weber Shandwick de juiste partij is om ons hierbij te helpen. It’s a Crush!’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La Maison ICI
Laatste Nieuws
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

