VAR-moment centraal in nieuwe tv-commercial HelloTV
- Bureaus
- 3 okt 2023 @ 09:13
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 okt 2023 @ 09:13
- Michiel van Zaane
Tv-specialist HelloTV lanceert een nieuwe tv-commercial waarin een VAR-moment centraal staat. De commercial speelt in op de vermeende groeiende behoefte van consumenten naar grotere tv’s.
In de eerste commercial van HelloTV speelde acteur Jochen Otten een inbreker, nu kruipt hij in de huid van scheidsrechter. Scheidsrechter Jochen wil niet meer naar de rand van het veld lopen bij een VAR-moment en dus is hij op zoek naar een groot scherm. Hij klopt daarvoor bij HelloTV aan. De commercial is onderdeel van een geïntegreerde campagne en wordt onder andere uitgezonden rondom nationale en internationale sportwedstrijden.
Erik-Jan Koense, Director Marketing & e-commerce bij HelloTV: ‘Onze eerste commercial met Jochen Otten is zeer goed gewaardeerd door de consument. Zowel vanwege het concept als de manier waarop Jochen de rol van inbreker heeft vertolkt. Met de rebrandingcampagne hebben we de naamsbekendheid van HelloTV een goede impuls gegeven. Ook vanwege de prettige samenwerking met Jochen is het voor ons een logische stap om weer samen op te trekken. De ludieke insteek en duidelijke branding van deze nieuwe commercial zijn belangrijke elementen om verder te bouwen aan de herkenbaarheid het merk HelloTV.’
De campagne is vanaf maandagavond 2 oktober te zien op tv en wordt geïntegreerd met online campagnes op onder andere social media en YouTube. De campagne is wederom ontwikkeld door Thomas Nieuwenhuizen, Jasper Symons en Jochen Otten en is geproduceerd door de content unit van HelloTV in samenwerking met Holyfools.
Credits:
Adverteerder: HelloTV
Concept: Thomas Nieuwenhuizen, Jasper Symons
Productie: Content Unit HelloTV en HolyFools
Media-inzet TVC: Marianne van Soomeren en Featly Media
Media-inzet social en online: Team5pm
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ADC en Clever Franke bundelen... 14-10-2024
- The Agent-C introduceert The... 11-10-2024
- Monks nieuw bureau voor... 11-10-2024
- Selmore en DotControl winnen pitch... 10-10-2024
- Campagne Greenflag tegen digitale... 10-10-2024
- Topfotograaf Robin de Puy tekent bij... 09-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing