VAR-moment centraal in nieuwe tv-commercial HelloTV
- Bureaus
- 3 okt 2023 @ 09:13
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 okt 2023 @ 09:13
- Michiel van Zaane
Tv-specialist HelloTV lanceert een nieuwe tv-commercial waarin een VAR-moment centraal staat. De commercial speelt in op de vermeende groeiende behoefte van consumenten naar grotere tv’s.
In de eerste commercial van HelloTV speelde acteur Jochen Otten een inbreker, nu kruipt hij in de huid van scheidsrechter. Scheidsrechter Jochen wil niet meer naar de rand van het veld lopen bij een VAR-moment en dus is hij op zoek naar een groot scherm. Hij klopt daarvoor bij HelloTV aan. De commercial is onderdeel van een geïntegreerde campagne en wordt onder andere uitgezonden rondom nationale en internationale sportwedstrijden.
Erik-Jan Koense, Director Marketing & e-commerce bij HelloTV: ‘Onze eerste commercial met Jochen Otten is zeer goed gewaardeerd door de consument. Zowel vanwege het concept als de manier waarop Jochen de rol van inbreker heeft vertolkt. Met de rebrandingcampagne hebben we de naamsbekendheid van HelloTV een goede impuls gegeven. Ook vanwege de prettige samenwerking met Jochen is het voor ons een logische stap om weer samen op te trekken. De ludieke insteek en duidelijke branding van deze nieuwe commercial zijn belangrijke elementen om verder te bouwen aan de herkenbaarheid het merk HelloTV.’
De campagne is vanaf maandagavond 2 oktober te zien op tv en wordt geïntegreerd met online campagnes op onder andere social media en YouTube. De campagne is wederom ontwikkeld door Thomas Nieuwenhuizen, Jasper Symons en Jochen Otten en is geproduceerd door de content unit van HelloTV in samenwerking met Holyfools.
Credits:
Adverteerder: HelloTV
Concept: Thomas Nieuwenhuizen, Jasper Symons
Productie: Content Unit HelloTV en HolyFools
Media-inzet TVC: Marianne van Soomeren en Featly Media
Media-inzet social en online: Team5pm
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- Zwijsen lanceert emotionele campagne voor Open Up
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Ra*w en Bauer Media Outdoor maken winnaars DOOH Challenge 2025...
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
Laatste Nieuws
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
- Triodos Bank kiest Gardeners en... 14-10-2025
- Overstappen.nl lanceert merkcampagne... 13-10-2025
- Auping lanceert campagne rond ultiem... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes