Esprix deadline verlengd: Inzenden kan nog tot 21 februari!

- Bureaus
- 3 feb 2025 @ 08:37
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 3 feb 2025 @ 08:37
- Kel Koenen
Vanwege de drukte is de deadline voor het inzenden van een jaloersmakende case voor de Esprix Awards verlengd tot vrijdag 21 februari om 17.00 uur stipt.
Na die datum beoordelen 136 juryleden het werk van alle ingezonden cases op creativiteit en aantoonbaar resultaat. Op donderdagavond 15 mei ontvangen de winnende merken en makers uit het vak brons, zilver of goud.
Kenmerkend voor de Esprix is dat het resultaat door de verschillende jury’s net zo zwaar wordt beoordeeld als het creatieve idee. Dus: 50% effectiviteit en 50% creativiteit. De kwaliteit van de strategische route om naar dit resultaat te komen, is hierbij altijd een voorwaarde om een award te kunnen krijgen.
De beste merkenbouwers, strategen, producers en creatieven van Nederland bediscussiëren, beoordelen en belonen het werk van dit jaar. Hun diverse invalshoeken en de senioriteit van deze juryleden maakt de discussie in de jury uniek. Met de inzichten van de juryleden wil de Esprix een inspiratiebron zijn voor het vak.
Meer informatie? Check www.esprix.nl (insturen kan tot en met 21 februari)
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes