Esprix deadline verlengd: Inzenden kan nog tot 21 februari!

- Bureaus
- 3 feb 2025 @ 08:37
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 3 feb 2025 @ 08:37
- Kel Koenen
Vanwege de drukte is de deadline voor het inzenden van een jaloersmakende case voor de Esprix Awards verlengd tot vrijdag 21 februari om 17.00 uur stipt.
Na die datum beoordelen 136 juryleden het werk van alle ingezonden cases op creativiteit en aantoonbaar resultaat. Op donderdagavond 15 mei ontvangen de winnende merken en makers uit het vak brons, zilver of goud.
Kenmerkend voor de Esprix is dat het resultaat door de verschillende jury’s net zo zwaar wordt beoordeeld als het creatieve idee. Dus: 50% effectiviteit en 50% creativiteit. De kwaliteit van de strategische route om naar dit resultaat te komen, is hierbij altijd een voorwaarde om een award te kunnen krijgen.
De beste merkenbouwers, strategen, producers en creatieven van Nederland bediscussiëren, beoordelen en belonen het werk van dit jaar. Hun diverse invalshoeken en de senioriteit van deze juryleden maakt de discussie in de jury uniek. Met de inzichten van de juryleden wil de Esprix een inspiratiebron zijn voor het vak.
Meer informatie? Check www.esprix.nl (insturen kan tot en met 21 februari)
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
- Aldi scoort met nieuwe XXL-fancampagne30-06-2025
- All Response Media werkt voor... 27-06-2025
- Digitale bureaus toonden veerkracht... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation