Vier nieuwe gezichten bij Zandbeek
- Content
- 5 jul 2018 @ 12:04
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 5 jul 2018 @ 12:04
- Redactie Online
Bij contentmarketingbureau Zandbeek uit Eindhoven zijn vier nieuwe medewerkers gestart. Erik-Jan Sanders, Daphne Ploeg, Paul van den Hurk en Michelle van Heijst zijn aangetrokken om de groei van het bureau verder vorm te geven.
Erik-Jan Sanders
Per 1 juli startte Erik-Jan Sanders (45) als client director bij Zandbeek. Erik-Jan is aangetrokken om de commerciële slagkracht van het bureau te versterken. Eerder werkte hij 16 jaar bij contentmarketingbureau Head Office NL en als manager marketing & communicatie bij GaiaZOO.
Daphne Ploeg
Daphne Ploeg (47) ging aan de slag als senior producer. Daphne runde als managing partner bijna 12 jaar een bureau waarvan zij medeoprichter was. Deze ervaring brengt zij nu mee naar Zandbeek, waar zij onder meer aan de slag gaat voor Rijkswaterstaat.
Paul van den Hurk
Paul van den Hurk (34) is bij Zandbeek gestart als content creative en copywriter. Hij komt van GoodHabitz waar hij als contentmanager en tekstschrijver werkzaam was. Hiernaast werkt Paul aan een boek: samen met een ex-gedetineerde schrijft hij een autobiografie.
Michelle van Heijst
Als laatste verwelkomt Zandbeek Michelle van Heijst (27). Michelle voltooide haar opleiding aan de Kunstacademie en startte in eerste instantie als freelance illustrator. Na een aanvullende studie Communicatiewetenschap aan de Vrije Universiteit in Amsterdam en een traineeship bij GoedWerk Communicatie, is Michelle als producer aan de slag gegaan bij Zandbeek.
Groepsfoto van links naar rechts: Daphne Ploeg, Erik-Jan Sanders, Michelle van Heijst, Paul van den Hurk
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Hertog Jan lanceert docu over... 21-11-2025
- Melitta lanceert campagne ‘Always up... 21-11-2025
- Kerst 2025: Kind met sproetjes en... 20-11-2025
- Zero Gravity Drone eert hoofdstad... 19-11-2025
- Plus vernieuwt merkbelofte en... 12-11-2025
- Karvan Cevitam, Hema en Somention... 06-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

