Vier nieuwe gezichten bij Zandbeek

Vier nieuwe gezichten bij Zandbeek
  • Content
  • 5 jul 2018 @ 12:04
  • 20454 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Personalia

Bij contentmarketingbureau Zandbeek uit Eindhoven zijn vier nieuwe medewerkers gestart. Erik-Jan Sanders, Daphne Ploeg, Paul van den Hurk en Michelle van Heijst zijn aangetrokken om de groei van het bureau verder vorm te geven.

Erik-Jan Sanders
Per 1 juli startte Erik-Jan Sanders (45) als client director bij Zandbeek. Erik-Jan is aangetrokken om de commerciële slagkracht van het bureau te versterken. Eerder werkte hij 16 jaar bij contentmarketingbureau Head Office NL en als manager marketing & communicatie bij GaiaZOO.

Daphne Ploeg
Daphne Ploeg (47) ging aan de slag als senior producer. Daphne runde als managing partner bijna 12 jaar een bureau waarvan zij medeoprichter was. Deze ervaring brengt zij nu mee naar Zandbeek, waar zij onder meer aan de slag gaat voor Rijkswaterstaat.

Paul van den Hurk
Paul van den Hurk (34) is bij Zandbeek gestart als content creative en copywriter. Hij komt van GoodHabitz waar hij als contentmanager en tekstschrijver werkzaam was. Hiernaast werkt Paul aan een boek: samen met een ex-gedetineerde schrijft hij een autobiografie.

Michelle van Heijst
Als laatste verwelkomt Zandbeek Michelle van Heijst (27). Michelle voltooide haar opleiding aan de Kunstacademie en startte in eerste instantie als freelance illustrator. Na een aanvullende studie Communicatiewetenschap aan de Vrije Universiteit in Amsterdam en een traineeship bij GoedWerk Communicatie, is Michelle als producer aan de slag gegaan bij Zandbeek.

Groepsfoto van links naar rechts: Daphne Ploeg, Erik-Jan Sanders, Michelle van Heijst, Paul van den Hurk


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken