LVB verwelkomt 8 nieuwe collega's

  • Content
  • 26 nov 2020 @ 10:40
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentPersonalia

Contentmarketingbureau LVB in Amersfoort breidt zijn team uit met liefst acht nieuwe collega's binnen verschillende teams. 'Een groei in medewerkers in tijden van crisis klinkt misschien bijzonder, maar dat is het eigenlijk niet', aldus LVB-baas Aart Lensink.

Het gaat hier om de nieuwelingen Marcella Heilijgers, Pascal Lemaire, Judith de Haan, Jessica Muijs, Christine van Twillert, Anouk Teijema, Simone Guljé en Robbert Rooth. Recent kondigde LVB ook een nieuwe stijl en koers aan.

Aart Lensink, algemeen directeur van LVB, zegt: 'Ik ben blij dat we weer een mix van talent en ervaring aan onze club weten te binden. Acht nieuwe collega's die vol enthousiasme meebouwen aan de toekomst van Club LVB. Een groei in medewerkers in tijden van crisis klinkt misschien bijzonder, maar dat is het eigenlijk niet. Als LVB groeien we al jaren gestaag door. En die groei stopt ook in 2020 gelukkig niet. Een fijne beloning voor onze manier van werken en denken. We willen altijd de beste zijn én we willen merken laten groeien. Dat blijven we ook dit jaar gewoon doen. Samen met deze nieuwe toppers.'

Ter introductie:

Marcella Heilijgers (1982) is meer dan 14 jaar werkzaam geweest voor EY VODW in de rol van projectassistent. Binnen LVB zal zij als projectmanager aan de slag gaan, voornamelijk voor projecten van klant UWV. 

Pascal Lemaire (1985) heeft zijn sporen verdiend als redacteur, onder andere bij Volkskrant, Nu.nl, het AD en recentelijk voor Sabel Communicatie. Sinds kort is hij in deze hoedanigheid gestart bij club LVB. Lemaire is onder meer verantwoordelijk voor tekstcreatie en eindredactie bij projecten voor UWV.

Robbert Rooth (1994) heeft de opleiding journalistiek afgerond met de specialisatie content creating. Als junior redacteur versterkt hij sinds kort team Brand Publishing.

Judith de Haan (1995) heeft de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan als freelancer in het illustreer- en design-landschap. Als junior designer versterkt ze ons team Lovebrand Designers.

Anouk Teijema (1998) rondde dit jaar haar studie communicatie af en start haar loopbaan als adviseur binnen team PR & Social.

Simone Guljé (1989) deed de afgelopen jaren veel ervaring op als video-editor en regisseur bij Boomerang en Imagine People, maar ook via haar eigen onderneming. Sinds kort aangesloten bij LVB als producer in team Video.

Jessica Muijs (1986) werkte ruim 10 jaar voor HelloFlex group als senior financieel medewerker, diezelfde functie vervulde ze ook bij De Graaf Bakeries. Tegenwoordig versterkt ze LVB als finance & HR medewerker. Ook Christine van Twillert (1992) is een nieuwe aanwinst voor de afdeling finance en HR. Voorheen werkte ze als medewerker finance en assistent-controller voor De Graaf Bakeries.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken