N=Content breidt social-team uit
- Content
- 5 jan 2021 @ 15:49
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PersonaliaContent
- 5 jan 2021 @ 15:49
- Lucas Boon
N=Content, de content-tak van reclamebureau N=5 in Amsterdam, breidt zijn team uit met de komst van Daan Jongen, die als ‘social lead’ aan de slag gaat. Ook social producer Tessa-Norah Feenstra is nieuw binnen het bureau.
Daan Jongen deed ervaring op bij BNNVara, NOS en meest recent DPG Media. In 2018 en 2019 werd hij genomineerd als 'Beste Twitteraard van Nederland'. Jongen zegt: 'Inhaken, aanhaken of juist afhaken? Hoe zet je je merk neer in een steeds bewuster wordende social media-omgeving? Dat is een van de vraagstukken waarmee ik me ga bezighouden. N=Content biedt een combinatie van sterke strategie, oneindige creativiteit en een inhoudelijke redactie. Daar sluit ik me graag bij aan.’
Tessa-Norah Feenstra werkte eerder bij onder meer Bigger Circle en Dorst & Lesser. Samen met Jongen gaat zij de social studio verder uitbreiden om zodoende efficiënter te produceren voor de opdrachtgevers van N=Content en N=5.
Monique Bergers, director van N=Content, zegt tot slot: 'We zijn blij met de komst van Daan en Tessa. De komende tijd gaan zij de social expertise binnen N=Content verder uitbouwen. Ik ben ervan overtuigd dat we op die manier onze klanten nog beter kunnen bedienen op het gebied van content en social media, met mooi werk dat echt raakt.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Histor laat persoonlijkheid spreken met social-first campagne...
- Olympisch schaatsteam centraal in campagne X²O Badkamers
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
- Flitsmeister rekent af met flitsboetes in nieuwe Vlaamse...
- 'Verborgen Parels' zet met marketing paddenstoelen op de kaart
Laatste Nieuws
- GPCM feestavond nadert 6 november:... 30-10-2025
- 'Verborgen Parels' zet met marketing... 29-10-2025
- Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
- Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

