N=Content breidt social-team uit

  • Content
  • 5 jan 2021 @ 15:49
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PersonaliaContent

N=Content, de content-tak van reclamebureau N=5 in Amsterdam, breidt zijn team uit met de komst van Daan Jongen, die als ‘social lead’ aan de slag gaat. Ook social producer Tessa-Norah Feenstra is nieuw binnen het bureau.

Daan Jongen deed ervaring op bij BNNVara, NOS en meest recent DPG Media. In 2018 en 2019 werd hij genomineerd als 'Beste Twitteraard van Nederland'. Jongen zegt: 'Inhaken, aanhaken of juist afhaken? Hoe zet je je merk neer in een steeds bewuster wordende social media-omgeving? Dat is een van de vraagstukken waarmee ik me ga bezighouden. N=Content biedt een combinatie van sterke strategie, oneindige creativiteit en een inhoudelijke redactie. Daar sluit ik me graag bij aan.’

Tessa-Norah Feenstra werkte eerder bij onder meer Bigger Circle en Dorst & Lesser. Samen met Jongen gaat zij de social studio verder uitbreiden om zodoende efficiënter te produceren voor de opdrachtgevers van N=Content en N=5.

Monique Bergers, director van N=Content, zegt tot slot: 'We zijn blij met de komst van Daan en Tessa. De komende tijd gaan zij de social expertise binnen N=Content verder uitbouwen. Ik ben ervan overtuigd dat we op die manier onze klanten nog beter kunnen bedienen op het gebied van content en social media, met mooi werk dat echt raakt.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken