N=Content breidt social-team uit
- Content
- 5 jan 2021 @ 15:49
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PersonaliaContent
- 5 jan 2021 @ 15:49
- Lucas Boon
N=Content, de content-tak van reclamebureau N=5 in Amsterdam, breidt zijn team uit met de komst van Daan Jongen, die als ‘social lead’ aan de slag gaat. Ook social producer Tessa-Norah Feenstra is nieuw binnen het bureau.
Daan Jongen deed ervaring op bij BNNVara, NOS en meest recent DPG Media. In 2018 en 2019 werd hij genomineerd als 'Beste Twitteraard van Nederland'. Jongen zegt: 'Inhaken, aanhaken of juist afhaken? Hoe zet je je merk neer in een steeds bewuster wordende social media-omgeving? Dat is een van de vraagstukken waarmee ik me ga bezighouden. N=Content biedt een combinatie van sterke strategie, oneindige creativiteit en een inhoudelijke redactie. Daar sluit ik me graag bij aan.’
Tessa-Norah Feenstra werkte eerder bij onder meer Bigger Circle en Dorst & Lesser. Samen met Jongen gaat zij de social studio verder uitbreiden om zodoende efficiënter te produceren voor de opdrachtgevers van N=Content en N=5.
Monique Bergers, director van N=Content, zegt tot slot: 'We zijn blij met de komst van Daan en Tessa. De komende tijd gaan zij de social expertise binnen N=Content verder uitbouwen. Ik ben ervan overtuigd dat we op die manier onze klanten nog beter kunnen bedienen op het gebied van content en social media, met mooi werk dat echt raakt.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
- Univé zet kindertekeningen in voor verkeersveiligheid met...
- Thuisarts start campagne tegen medische desinformatie: ‘Zoek...
Laatste Nieuws
- GPCM2025: 'Contentmarketing krijgt... 18-09-2025
- GPCM2025: 'De verleiding is om lui... 17-09-2025
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- 'De Grand Prix draait niet om... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes