N=Content breidt social-team uit

- Content
- 5 jan 2021 @ 15:49
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PersonaliaContent
- 5 jan 2021 @ 15:49
- Lucas Boon
N=Content, de content-tak van reclamebureau N=5 in Amsterdam, breidt zijn team uit met de komst van Daan Jongen, die als ‘social lead’ aan de slag gaat. Ook social producer Tessa-Norah Feenstra is nieuw binnen het bureau.
Daan Jongen deed ervaring op bij BNNVara, NOS en meest recent DPG Media. In 2018 en 2019 werd hij genomineerd als 'Beste Twitteraard van Nederland'. Jongen zegt: 'Inhaken, aanhaken of juist afhaken? Hoe zet je je merk neer in een steeds bewuster wordende social media-omgeving? Dat is een van de vraagstukken waarmee ik me ga bezighouden. N=Content biedt een combinatie van sterke strategie, oneindige creativiteit en een inhoudelijke redactie. Daar sluit ik me graag bij aan.’
Tessa-Norah Feenstra werkte eerder bij onder meer Bigger Circle en Dorst & Lesser. Samen met Jongen gaat zij de social studio verder uitbreiden om zodoende efficiënter te produceren voor de opdrachtgevers van N=Content en N=5.
Monique Bergers, director van N=Content, zegt tot slot: 'We zijn blij met de komst van Daan en Tessa. De komende tijd gaan zij de social expertise binnen N=Content verder uitbouwen. Ik ben ervan overtuigd dat we op die manier onze klanten nog beter kunnen bedienen op het gebied van content en social media, met mooi werk dat echt raakt.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [Marketing the Rainbow #28a] Unilever 2: Ben & Jerry’s...
- Asics: regelmatig bewegen verbetert prestaties knappe koppen
- Thema Branded Content Event 2023 is Create the Content...
- [Marketing the Rainbow #28b] Unilever 2: Ben & Jerry’s...
- [column] 2023, het jaar van de competitieve storytelling
- Van den Bergh en zijn genuanceerde kijk op de nieuwe consument...
Laatste Nieuws
- Van den Bergh en zijn genuanceerde... 30-01-2023
- Thema Branded Content Event 2023 is... 24-01-2023
- Asics: regelmatig bewegen verbetert... 19-01-2023
- Date voor de planeet: speeddaten in... 13-01-2023
- Campagne Interpolis tegen... 12-01-2023
- P(l)akkende oproep aan... 10-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day