Karin Hooijer naar LinkPizza
- Content
- 1 okt 2020 @ 11:53
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 1 okt 2020 @ 11:53
- Lucas Boon
Karin Hooijer (34) start deze week als head of marketing & sales bij influencer marketing-platform LinkPizza. Ze wordt verantwoordelijk voor het opbouwen van de marketing- en salesafdeling en gaat zich richten op de branding, online marketing en events van het platform.
Hooijer werkte eerder voor onder meer SBS Broadcasting (nu Talpa TV) en RAI Amsterdam. LinkPizza is een online platform dat influencer marketing 'schaalbaar en meetbaar' maakt.
Hooijer was sinds juni al als interimmer bij LinkPizza betrokken en wordt nu dus vast onderdeel van het team. Hooijer: 'Het DNA en de mentaliteit van LinkPizza spraken mij direct aan. Het is een club met veel ambitie en een enorme gedrevenheid om het grootste influencer marketing-platform ter wereld te worden. Daarnaast vind ik de creativiteit in deze wereld inspirerend, zeker als die gecombineerd wordt met een flinke dosis tech en data. De filosofie van het bedrijf vat dit mooi samen; LinkPizza gelooft in synergie tussen menselijke creatie en slimme technologie.'
Klaas Joosten, CEO van LinkPizza, vult aan: 'In het licht van onze internationale ambities ben ik blij dat we versterking hebben gevonden. Met de kennis en ervaring die Karin met zich meebrengt, kunnen we harder groeien en een versnelde stap naar het buitenland maken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Univé zet kindertekeningen in voor verkeersveiligheid met...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
Laatste Nieuws
- GPCM2025: 'De verleiding is om lui... 17-09-2025
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- 'De Grand Prix draait niet om... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
- GPCM2025: 'Een helder concept kan... 16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes