Karin Hooijer naar LinkPizza

Karin Hooijer naar LinkPizza
  • Content
  • 1 okt 2020 @ 11:53
  • 16374 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Karin Hooijer (34) start deze week als head of marketing & sales bij influencer marketing-platform LinkPizza. Ze wordt verantwoordelijk voor het opbouwen van de marketing- en salesafdeling en gaat zich richten op de branding, online marketing en events van het platform.

Hooijer werkte eerder voor onder meer SBS Broadcasting (nu Talpa TV) en RAI Amsterdam. LinkPizza is een online platform dat influencer marketing 'schaalbaar en meetbaar' maakt.

Hooijer was sinds juni al als interimmer bij LinkPizza betrokken en wordt nu dus vast onderdeel van het team. Hooijer: 'Het DNA en de mentaliteit van LinkPizza spraken mij direct aan. Het is een club met veel ambitie en een enorme gedrevenheid om het grootste influencer marketing-platform ter wereld te worden. Daarnaast vind ik de creativiteit in deze wereld inspirerend, zeker als die gecombineerd wordt met een flinke dosis tech en data. De filosofie van het bedrijf vat dit mooi samen; LinkPizza gelooft in synergie tussen menselijke creatie en slimme technologie.'

Klaas Joosten, CEO van LinkPizza, vult aan: 'In het licht van onze internationale ambities ben ik blij dat we versterking hebben gevonden. Met de kennis en ervaring die Karin met zich meebrengt, kunnen we harder groeien en een versnelde stap naar het buitenland maken.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken