Karim van de Zande naar Freemd Creative Studio's

  • Content
  • 16 mrt 2021 @ 14:06
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentPersonalia

Karim van de Zande is aangesteld als de nieuwe executive producer van contentstudio Freemd in Duiven. In deze rol geeft hij leiding aan het team van producers en fotografen binnen het bedrijf. ‘Een echte speeltuin voor foto- en filmmakers’, aldus Van de Zande over zijn nieuwe werkgever.

De focus ligt hierbij op 'high end food, liquid en productfilm- en fotografie'. Freemd Creative Studio's telt 20 werknemers en is onderdeel van Giesbers Group.

Van de Zande werkte hiervoor bij Chuck Studio's, Boomerang Agency en MediaMonks. Over zijn nieuwe baan: 'Wat mij aanspreekt aan Freemd is dat alle disciplines waarin ik de afgelopen jaren mee in aanraking ben gekomen samenkomen op één plek, waar ook nog eens enorm veel talent rondloopt. Een echte speeltuin voor foto- en filmmakers. Mijn doel is om wat we doen nog beter te doen en meer naar buiten te brengen. Ook wil ik nieuwe klanten aantrekken met adembenemende content.'

Floris Cornelissen, creative director van Freemd, vult aan: 'Met Karim hebben we een zwaargewicht producer binnengehaald met veel kennis, een berg ervaring en een uitgebreid netwerk. Hij is veelzijdig en weet wat er nodig is om Freemd naar een hoger niveau te tillen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken