Onderzoek ‘State of Pricing 2025’ van start

- Algemeen
- 26 jun 2025 @ 06:21
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 26 jun 2025 @ 06:21
- Kel Koenen
Wat doen pricing-koplopers anders dan achterblijvers? Welke trends bepalen het speelveld in 2025? En hoe scoort jouw organisatie ten opzichte van de rest van de markt? Het jaarlijkse ‘State of Pricing’-onderzoek van The House of Marketing is weer van start gegaan en roept marketing- en pricingprofessionals in Nederland en België op om deel te nemen.
Het onderzoek brengt in kaart hoe bedrijven omgaan met prijsstrategieën, welke factoren bijdragen aan pricing-volwassenheid en welke trends en valkuilen zichtbaar zijn in de markt. Deelnemers krijgen exclusief toegang tot de resultaten en marktinzichten.
‘Door slechts tien minuten te investeren, krijg je als deelnemer waardevolle inzichten terug over de staat van pricing in de markt’, aldus The House of Marketing. ‘Je ontdekt wat overperformers onderscheidt van de rest en hoe je pricing binnen jouw organisatie kunt verbeteren.’
Boek cadeau
Onder alle deelnemers worden bovendien 50 exemplaren van het boek Pricing Power verloot, geschreven door pricing-expert Joris Smits, associate van The House of Marketing.
Deelnemen kan via deze link.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- SPIL schudt de Nederlandse journalistiek wakker met jong...
- Nederland scoort 15 nominaties op Cannes Lions 2025
- Orange Lions en Dentsu presenteren: On The Record
- Cannes Lions telt bijna 27 duizend inzendingen
- TBWA\Neboko wint Zilveren Leeuw met ‘Maccie’
- Goud voor Hertog Jan en Gut Amsterdam in Cannes
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation