Onderzoek ‘State of Pricing 2025’ van start

Onderzoek ‘State of Pricing 2025’ van start
  • Algemeen
  • 26 jun 2025 @ 06:21
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Wat doen pricing-koplopers anders dan achterblijvers? Welke trends bepalen het speelveld in 2025? En hoe scoort jouw organisatie ten opzichte van de rest van de markt? Het jaarlijkse ‘State of Pricing’-onderzoek van The House of Marketing is weer van start gegaan en roept marketing- en pricingprofessionals in Nederland en België op om deel te nemen.

Het onderzoek brengt in kaart hoe bedrijven omgaan met prijsstrategieën, welke factoren bijdragen aan pricing-volwassenheid en welke trends en valkuilen zichtbaar zijn in de markt. Deelnemers krijgen exclusief toegang tot de resultaten en marktinzichten.

‘Door slechts tien minuten te investeren, krijg je als deelnemer waardevolle inzichten terug over de staat van pricing in de markt’, aldus The House of Marketing. ‘Je ontdekt wat overperformers onderscheidt van de rest en hoe je pricing binnen jouw organisatie kunt verbeteren.’

Boek cadeau
Onder alle deelnemers worden bovendien 50 exemplaren van het boek Pricing Power verloot, geschreven door pricing-expert Joris Smits, associate van The House of Marketing.

Deelnemen kan via deze link.

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken