Aldi presenteert fanwear-collectie 2025: 'stijlvol, betaalbaar en onmiskenbaar Aldi'

- Food-en-retail
- 20 jun 2025 @ 16:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 20 jun 2025 @ 16:30
- Peter van Woensel Kooy
Aldi presenteert de nieuwe 'fanwear-collectie' 2025: een naar eigen zeggen gedurfde en stijlvolle lijn kleding en accessoires waarin de essentie van het merk wordt vertaald naar moderne streetwear. 'Voor het eerst is elk kledingstuk in de collectie volledig uniseks.'
De collectie bestaat uit comfortabele basics zoals relaxed-fit T-shirts met borstprint, sweaters, sweatshorts en boxershorts. De kleuren zijn stijlvol zwart en grijs, gecombineerd met het herkenbare tassenpatroon in Aldi-blauw. Sokken, slippers, schoudertassen en roestvrijstalen tumblers maken de collectie compleet. 'Elk item draagt de uitgesproken Aldi-signatuur.'
De Aldi fanwear-collectie is tijdelijk verkrijgbaar en ligt vanaf zaterdag 21 juni 2025 in de winkels.
Runway-show
Op de socialmediakanalen laat de Duitse discount-ritailketen een spectaculaire runway-show zien, 'waarop duidelijk wordt hoe onze fanwear niet alleen trendy en cool is, maar ook perfect geschikt is voor het dagelijks leven', aldus Aldi, die de nieuwe kledinglijn met een knipoog zelf 'stijlvol, betaalbaar en onmiskenbaar Aldi' vindt. Behalve Aldi hebben ook andere 'basic'-merken zoals Febo, Hema, Zeeman en Dirk (de 'Dirk tas') eerder faam verworven met een tijdelijke eigen kledinglijn die het huismerk draagt.
👉 Bekijk [hier] de show op TikTok;
👉 En bekijk [hier] de show op Instagram.
De Aldi fanwear-collectie wordt geshowd tijdens de 'runway-show'
foto boven: Aldi Woerden (bron: Wikimedia commons)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees van Dorp - founders Instama
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Directeur Marketing Jorieke de Vries verlaat Jumbo
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en start festival
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bol lanceert online én fysieke... 16-07-2025
- Campina serveert ontbijt op Lowlands... 15-07-2025
- Balr failliet - focus verschuift... 14-07-2025
- Heinz lanceert Europese campagne... 14-07-2025
- Consument wacht op last-minute... 14-07-2025
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers