Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals

- Bureaus
- 20 jun 2025 @ 08:19
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 20 jun 2025 @ 08:19
- Kel Koenen
‘Inslaan vóór we op vakantie gaan’ is de nieuwe zomercampagne van Kruidvat – en ook meteen de eerste uiting van het nieuwe bureau Suite Rouge, een speciaal label van Hotel L’Amour. De campagne speelt slim in op het vakantiegevoel dat loskomt zodra de koffers nog maar net van zolder zijn gehaald.
In de tv-commercial, die vanaf week 26 te zien is, volgen we moeder Lies op een Franse camping. Ze deelt – of eigenlijk móet delen – haar deo, aftersun en muggenmelk met andere Nederlanders die nét wat minder goed voorbereid zijn. Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience bij Kruidvat, noemt de campagne een perfect voorbeeld van relevantie én timing: ‘Veel mensen denken dat ze hun vakantie goed voorbereiden, maar vergeten toch vaak essentiële producten. Suite Rouge heeft dat gevoel perfect weten te vangen.’
‘Iedereen kent wel dat moment dat je denkt: had ik dit maar meegenomen’, zegt Sander Volleman, creatief directeur bij Suite Rouge. ‘Of beter nog: had ik maar bij Kruidvat ingeslagen.’
Bekijk de commercial hieronder:
De campagne wordt breed uitgerold via tv, social media en POS-materiaal in de winkels. Ook influencers van de Kruidvat Squad doen mee, net als Club-kaarthouders die via de app kans maken op €1.000 shoptegoed.
Onderzoek van DVJ Insights onderstreept de noodzaak: hoewel 76% van de Nederlanders zichzelf georganiseerd vindt, vergeet men opvallend vaak basics als tandpasta, aftersun of pleisters. Kruidvat springt daar handig op in – met humor, voordeel en een herkenbare boodschap: beter nú inslaan dan straks misgrijpen.
Credits
Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: Suite Rouge
Productiehuis: Annomann
Lineproduction: Soulkitchen
Regisseur: Jeroen Annokkee
Concept: Suite Rouge
Offline edit: Bellamy edit studio
Online/grading: Crabsalad
Geluid: Earforce
Muziek: Massive Music
Media: EssenceMediacom
PR: Ace PR
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat...
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid tussen kerels bespreekbaar
- Becel zet hartgezondheid centraal met nieuwe campagne
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich op vrouwen
- Allianz Direct stunt met bold campagne voor Gen Z
- Nierstichting gooit het roer om met activistische koers en...
Laatste Nieuws
- Heineken kiest Hagens als... 20-06-2025
- Engie toont menselijk gezicht met... 20-06-2025
- VanMoof geeft nieuwe S6 filmische... 20-06-2025
- Kruidvat trapt zomer af met... 20-06-2025
- ‘Beweeg waar je bent’: Dreaver... 20-06-2025
- Hibou lanceert innovatiehub Hibou/x... 19-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation