Creative Gym en AH Retail Media Services bundelen krachten

- Food-en-retail
- 18 jun 2025 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 18 jun 2025 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Creative Gym en AH Retail Media Services starten het Boosting Retail Creativity programma voor merken en bureaus om creatie binnen retailmedia naar een hoger niveau te tillen.
Hoe haal je meer uit investeringen in retailmedia? Door lef te tonen in elke fase van het proces – van strategie tot creatie en executie – én door vanaf het begin als multidisciplinair team samen te werken aan heldere doelstellingen, mediastrategie en conceptontwikkeling. Dat is de centrale gedachte achter de nieuwe samenwerking tussen Creative Gym en AH Retail Media Services. Sinds dit jaar bundelen zij hun krachten om merken en bureaus actief in het retaildomein te trainen en te coachen. In interactieve sessies leren deelnemers hoe zij het creatieve en strategische niveau van hun retail media structureel kunnen verhogen.
'Veel merken benutten nog niet het volledige creatieve potentieel van hun investeringen in retailmedia', zegt Dinesh Sonak, founder van Creative Gym (foto links). 'Met het Boosting Retail Creativity programma willen we bijdragen aan de creatieve ontwikkeling van retail media en zorgen voor meer wow bij shoppers in apps en in de winkel. Dit vraagt om specifieke kennis in combinatie met lef. Merken krijgen van ons concrete tools, inzichten en oplossingen om hun creativiteit in retail campagnes te versterken.'
De trainingen zijn speciaal ontworpen voor multidisciplinaire teams van merken, media- en creatieve bureaus die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor de strategie, creatie en productie van retail media campagnes. In energieke sessies wordt als één team gewerkt aan het versterken van creatief leiderschap en vakmanschap. Daarbij wordt onderzocht hoe de kansen van retail media slimmer kunnen worden benut en hoe de creative excellence en relevantie van campagnes en promoties kunnen worden verbeterd. Deelnemers ontvangen praktische tools, directe feedback van expert coaches, benchmarks en best practices. Daarnaast wordt de Retail Creativity Scorecard aangereikt voor de implementatie van alle opgedane inzichten.
'Door samen te trainen, versterken we niet alleen de samenwerking tussen merk, media en creatie, maar zorgen we er ook voor dat de kwaliteit van retail media structureel verbetert', vults Max de Jong, Senior Manager Media Performance & Consumer Insights bij AH Retail Media Services aan (op de foto rechts). Hij is een van de coaches van het programma. Meer info staat op Creativegym.co.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Dinesh Sonak
- founder
- retailmedia
- Max de Jong
- Media Performance & Consumer Insights
- Retail Creativity Scorecard
- Creative Gym
- AH Retail Media Services
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo lanceert 'De lekkerste bakkerij van Nederland'
- Alpro helpt met voedingsstoffen in elke hap
- [onderzoek] Consument kiest vaak voor duurzaamheid bij...
- [marketeer 226] Jasper Spaargaren - CMO Flower Farm
- Vlaggetjesdag Scheveningen 2025: van Haven naar Hofstad
- Marktbakker 't Stoepje promoot 'Warm warmer warmst'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Blokker heropent eerste dozijn winkels18-06-2025
- Creative Gym en AH Retail Media... 18-06-2025
- Vlaggetjesdag Scheveningen 2025: van... 18-06-2025
- Lidl lanceert Drop de Biet18-06-2025
- Ola viert Amsterdam 750 met raketijsje17-06-2025
- [marketeer 226] Jasper Spaargaren -... 13-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation