The Family en Open Now fuseren tot The Family

- Bureaus
- 17 jun 2025 @ 09:01
- Link
-
Tamara de Vos
Allround redacteur
BBP Media - Geen tag
- 17 jun 2025 @ 09:01
- Tamara de Vos
Na een fusie gaan The Family en Open Now samen verder onder de naam The Family. Het nieuwe bureau combineert gedragswetenschappelijke inzichten met creatieve strategie en positioneert zich met de slogan 'home of proven creativity'.
De fusie leidt tot een verdubbeling van omzet en personeel. Volgens beide partijen ontstaat hierdoor een van de grootste onafhankelijke creatieve bureaus van Nederland, met een breder dienstenaanbod, waaronder toepassingen met kunstmatige intelligentie.
Nieuwe directie
De dagelijkse leiding komt in handen van The Family-oprichter Linda de Graaff en gedragswetenschapper Liselotte Vink. De creatieve directie bestaat uit Lukas van de Ven en Ed van Bennekom, met Joris van Amerom als hoofd strategie. Olaf Hakenkruger, medeoprichter van The Family, blijft als partner verbonden maar treedt terug uit de operationele rol.
Gedragskennis als basis
Met eigen gedragsstrategietools richt het bureau zich op effectieve communicatie en consultancy rond gedragsverandering in domeinen zoals gezondheid en duurzaamheid. 'Creativiteit op basis van slimme, verrassende inzichten is de sterkste kracht achter brandbuilding en campagneontwikkeling’, aldus De Graaff. Vink vult aan: ‘Het betrekken van gedragswetenschappers zorgt ervoor dat creatieve ideeën niet alleen opvallen, maar ook daadwerkelijk bijdragen aan verandering of een sterker merk. En dus groei van je business.’
-
Tamara de Vos
- Werkt bij: BBP Media
- Functie: Allround redacteur
- Website:https://bbpmedia.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN grote winnaar bij SAN Accenten 2024
- Bol helpt vakantiestress te fixen
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid tussen kerels bespreekbaar
- Becel zet hartgezondheid centraal met nieuwe campagne
- Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat...
- Digitale Museumkaart krijgt frisse campagne en modern jasje...
Laatste Nieuws
- TheFork kiest Team Lewis voor... 17-06-2025
- The Family en Open Now fuseren tot... 17-06-2025
- Natwerk kiest Dawn als nieuw... 16-06-2025
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich... 16-06-2025
- Nierstichting gooit het roer om met... 16-06-2025
- Marktplaats oppert upgrade van je auto16-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation