MassiveMusic bundelt krachten tot wereldwijde muziekpartner

- B2b
- 11 jun 2025 @ 09:03
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 11 jun 2025 @ 09:03
- Kel Koenen
Songtradr, het B2B-muziektechnologiebedrijf, brengt vier van zijn dochterbedrijven - 7digital, Big Sync Music, Musicube en Resonance Sonic Branding - samen onder één merknaam: MassiveMusic. Daarmee ontstaat een krachtige, geïntegreerde speler die zich wereldwijd richt op het strategisch inzetten van muziek voor merken, bureaus en platforms.
De herpositionering van MassiveMusic is bedoeld om de complexiteit in de muziekindustrie te vereenvoudigen. ‘Door technologie en creativiteit slim te combineren, bieden we schaalbare muziek- en geluidsoplossingen die zorgen voor diepere emotionele connectie, sterkere merkbeleving en meetbare impact – op elk touchpoint’, zegt Moos Lamerus, General Manager Creative Solutions bij MassiveMusic.
De nieuwe opzet combineert de wereldwijde distributiekracht van 7digital, de advertising- en licensingexpertise van Big Sync Music, de AI-inzichten van Musicube, de sonic branding-aanpak van Resonance én het creatieve vakmanschap van MassiveMusic zelf.
Volgens het bedrijf sluit deze fusie naadloos aan op de groeiende vraag naar end-to-end muziekoplossingen. Met tools als SoundCheck en MusicIQ biedt MassiveMusic inzicht in het effect van muziek, terwijl de creatieve teams wereldwijd maatwerk leveren voor merken als Heineken, Nike en Philips. ‘We lopen vooruit op een industrie waarin strategisch gebruik van muziek steeds belangrijker wordt’, besluit Lamerus. ‘MassiveMusic is nu beter gepositioneerd dan ooit om merken te helpen hun geluid écht onderscheidend te maken.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
- resonance sonic branding
- 7digital
- big sync music
- media
- sonic branding
- merk
- MassiveMusic
- songtradr
- musicube
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Picnic verkozen tot Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland
- De marketingtransfers van week 22, 2025
- BBC Studios kiest voor samenwerking met Audiohuis
- Conversation Studio en House of Treats lanceren Premium Lens
- MassiveMusic bundelt krachten tot wereldwijde muziekpartner
- Klantverlies dreigt voor zwijgende merken
Laatste Nieuws
- Een einde aan 'do-not-reply’-marketing11-06-2025
- MassiveMusic bundelt krachten tot... 11-06-2025
- Klantverlies dreigt voor zwijgende... 10-06-2025
- De marketingtransfers van week 22,... 06-06-2025
- Picnic verkozen tot... 06-06-2025
- BBC Studios kiest voor samenwerking... 05-06-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation