Karvan Cévitam mixt verfrissende limonade met zomerhits

- Bureaus
- 11 jun 2025 @ 08:59
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 11 jun 2025 @ 08:59
- Kel Koenen
Karvan Cévitam luidt de zomer in met een creatieve dubbelslag: een nieuwe lijn frisse Zero-limonades én een muzikale campagne vol fruitige parodieën. Met de introductie van Karvan Cévitam Refresh Zero mikt het merk op verfrissing met een twist – letterlijk én figuurlijk.
De nieuwe smaken – Sinaasappel & Gember, Limoen & Munt en Citroen – zijn niet per se zoet, maar vooral zacht-pittig, fris en licht zuur. ‘Dit worden zomerhits, denken wij. En daar hoort natuurlijk een echte refreshing zomerhit bij’, vindt het merk. Daarom ontwikkelde Karvan Cévitam zijn eigen zomerlied: een catchy, citrusgeïnspireerde track voor op het strand, balkon of in de club. Maar daar blijft het niet bij.
Op social media dagen ze consumenten uit om parodietitels in te sturen op bestaande zomerklassiekers – uiteraard met een fruitige twist. Denk aan ‘Mango Nr. 5’ of ‘(Sweet) La la la Limoen’. De leukste inzendingen worden uitgewerkt tot heuse zomerhitjes. ‘We zoeken naar muziek die net als onze limonade verfrissend is, maar óók een glimlach op je gezicht tovert’, aldus een woordvoerder.
Bekijk hieronder de campagnefilm:
Credits
Karvan Cévitam: Boaz Disselkoen, Wendy Chen, Iray Hamuli en Lisanne Blok
Concept, Script, Muziek en Regie: Boaz Disselkoen
Productiemaatschappij: QV Creative Film
Edit en Productie: Niels Geerts, Thomas Aleva en Thomas Weenk
Acteurs: Duncan Meijering, Nienke Veerkamp, Lisanne Blok, Puck Schendstok, Iray Hamuli, Boaz Disselkoen
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Bol helpt vakantiestress te fixen
- Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat...
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid tussen kerels bespreekbaar
- Becel zet hartgezondheid centraal met nieuwe campagne
- Allianz Direct stunt met bold campagne voor Gen Z
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich op vrouwen
Laatste Nieuws
- Hibou lanceert innovatiehub Hibou/x... 19-06-2025
- KLM lanceert nieuw werkgeversmerk... 19-06-2025
- KFC kiest voor lokale kracht met... 18-06-2025
- [onderzoek] Bijna helft van... 18-06-2025
- TheFork kiest Team Lewis voor... 17-06-2025
- The Family en Open Now fuseren tot... 17-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation