Bakker Bart speelt in op knorrende trek

- Food-en-retail
- 10 jun 2025 @ 07:35
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 10 jun 2025 @ 07:35
- Kel Koenen
Bakker Bart trapt een nieuwe online videomarketingcampagne af die inspeelt op een alledaags én herkenbaar moment: wanneer je plotseling overvallen wordt door trek. De campagne bouwt voort op de eerder geïntroduceerde merkregel ‘Trek? Bakker Bart.’
De campagne focust op typische situaties waarin trek op het verkeerde moment toeslaat – van onderweg tot thuis op de bank. Telkens is de oplossing dichtbij, in de vorm van Bartjes, super snacks of knabbelstengels. Een nieuw merkelement én het kenmerkende “maag-knor”-geluid versterken de herkenbaarheid.
Bekijk hieronder een van de commercials:
De videoreeks wordt breed uitgerold via Meta, TikTok, YouTube en de digitale kanalen van DPG Media, en richt zich op de doelgroep van 18 tot 55 jaar.
‘Met deze campagne laten we zien dat we er altijd zijn als jouw redder in nood wanneer de trek onverwacht toeslaat’, zegt Cootje Loogman, marketingmanager bij Bakker Bart. ‘We brengen herkenbare momenten tot leven met een humoristische, frisse en eigentijdse aanpak.’
Jeroen de Wit van Vlimse vult aan: ‘Bakker Bart is een vertrouwd gezicht dat opnieuw gezien mag worden. We brachten een herkenbaar moment op een toegankelijke manier tot leven. Lekker nuchter, zoals het merk zelf.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Consumenten beschuldigen Lay's van krimpflatie - foodmerk...
- Lipton Ice Tea lanceert Ice Tea Insurance met rapper Ice-T
- Albert Heijn introduceert hamstergezin
- Jumbo lanceert 'De lekkerste bakkerij van Nederland'
- Heineken en bureau LePub steunen bijgelovige fans
- Lidl introduceert Supersupplementen om groente te promoten
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam en... 11-06-2025
- Bakker Bart speelt in op knorrende... 10-06-2025
- Aldi verleidt pubers met versaanbod10-06-2025
- Jumbo lanceert 'De lekkerste... 05-06-2025
- [onderzoek] Consument kiest vaak... 05-06-2025
- Marktbakker 't Stoepje promoot 'Warm... 05-06-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation