Bakker Bart speelt in op knorrende trek

Bakker Bart speelt in op knorrende trek
  • Food-en-retail
  • 10 jun 2025 @ 07:35
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Bakker Bart trapt een nieuwe online videomarketingcampagne af die inspeelt op een alledaags én herkenbaar moment: wanneer je plotseling overvallen wordt door trek. De campagne bouwt voort op de eerder geïntroduceerde merkregel ‘Trek? Bakker Bart.’

De campagne focust op typische situaties waarin trek op het verkeerde moment toeslaat – van onderweg tot thuis op de bank. Telkens is de oplossing dichtbij, in de vorm van Bartjes, super snacks of knabbelstengels. Een nieuw merkelement én het kenmerkende “maag-knor”-geluid versterken de herkenbaarheid.

Bekijk hieronder een van de commercials:



De videoreeks wordt breed uitgerold via Meta, TikTok, YouTube en de digitale kanalen van DPG Media, en richt zich op de doelgroep van 18 tot 55 jaar.

‘Met deze campagne laten we zien dat we er altijd zijn als jouw redder in nood wanneer de trek onverwacht toeslaat’, zegt Cootje Loogman, marketingmanager bij Bakker Bart. ‘We brengen herkenbare momenten tot leven met een humoristische, frisse en eigentijdse aanpak.’

Jeroen de Wit van Vlimse vult aan: ‘Bakker Bart is een vertrouwd gezicht dat opnieuw gezien mag worden. We brachten een herkenbaar moment op een toegankelijke manier tot leven. Lekker nuchter, zoals het merk zelf.’

Kel Koenen

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken