Aldi verleidt pubers met versaanbod

Aldi verleidt pubers met versaanbod
  • Food-en-retail
  • 10 jun 2025 @ 04:12
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Aldi richt zich in haar nieuwste campagne op een verrassende doelgroep: ogenschijnlijk ongeïnteresseerde pubers. In een herkenbare scène slenteren twee tieners door de supermarkt, ogenschijnlijk verveeld – tot blijkt dat ze doelgericht tomaten, broodjes en vers gehakt uitkiezen voor een zelfgemaakte hamburger.

‘We laten zien dat je bij ALDI niet alleen voor de lage prijzen komt, maar ook voor de kwaliteit van onze versproducten’, aldus de supermarktketen. Met deze insteek onderstreept Aldi de uitbreiding van haar verse assortiment én haar ambitie om nieuwe doelgroepen aan zich te binden.

Bekijk de commercial hieronder:



De campagne, ontwikkeld door Joe Public in samenwerking met Springbok, gaat deze week van start via tv, online, radio en social media. Volgens Aldi worden er zo ‘steeds meer fans van voordeel geboren’.

Credits

Opdrachtgever: Aldi
Bureau: Joe Public

Productiemaatschappij: Joe Public Shoot
Regie: Alain Friedrichs
DOP: Ezra Reverda
Edit: Patrick Schonewille
Online: Ton Habraken
Grading: Wietse van Bezooijen
Geluid: Soundcircus
Muziek: Public Audio
Media: WPP Media
Folder & POS: De Reclamefabriek

Kel Koenen

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken