Aldi verleidt pubers met versaanbod

- Food-en-retail
- 10 jun 2025 @ 04:12
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 10 jun 2025 @ 04:12
- Kel Koenen
Aldi richt zich in haar nieuwste campagne op een verrassende doelgroep: ogenschijnlijk ongeïnteresseerde pubers. In een herkenbare scène slenteren twee tieners door de supermarkt, ogenschijnlijk verveeld – tot blijkt dat ze doelgericht tomaten, broodjes en vers gehakt uitkiezen voor een zelfgemaakte hamburger.
‘We laten zien dat je bij ALDI niet alleen voor de lage prijzen komt, maar ook voor de kwaliteit van onze versproducten’, aldus de supermarktketen. Met deze insteek onderstreept Aldi de uitbreiding van haar verse assortiment én haar ambitie om nieuwe doelgroepen aan zich te binden.
Bekijk de commercial hieronder:
De campagne, ontwikkeld door Joe Public in samenwerking met Springbok, gaat deze week van start via tv, online, radio en social media. Volgens Aldi worden er zo ‘steeds meer fans van voordeel geboren’.
Credits
Opdrachtgever: Aldi
Bureau: Joe Public
Productiemaatschappij: Joe Public Shoot
Regie: Alain Friedrichs
DOP: Ezra Reverda
Edit: Patrick Schonewille
Online: Ton Habraken
Grading: Wietse van Bezooijen
Geluid: Soundcircus
Muziek: Public Audio
Media: WPP Media
Folder & POS: De Reclamefabriek
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in Amsterdam
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Fritz-kola start bewustwordingscampagne tegen overconsumptie
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go... 04-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




