Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat creatief talent opstijgen
.jpg)
- Bureaus
- 13 jun 2025 @ 13:45
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Geen tag
- 13 jun 2025 @ 13:45
- Imke Walenberg
Wie dacht dat een vliegreis naar Cannes gewoon een kwestie is van instappen, inhalen en landen, kent RA*W nog niet. De creatieve club achter de Cannes Summer Course gooit het ook dit jaar weer over een andere boeg, of beter gezegd: door een ander luchtruim.
De reis van Amsterdam naar het Cannes Lions Festival wordt door RA*W omgetoverd tot een vliegende pitch-marathon met hoog creatief gehalte. Op zondagochtend verzamelen de deelnemers van de uitverkochte Summer Course zich op Schiphol, waar hen geen wachtruimte met croissantjes wacht, maar een volledige first-class pitchzone. In duo’s gaan de jonge talenten aan de slag met een briefing van niemand minder dan Matt Sleeps.
'Bij Matt geloven we in de kracht van dromen,' zegt oprichter Joep Verbunt, 'en dit sluit daar naadloos op aan. We willen ideeën zien die ons wakker schudden.. allesbehalve slaapverwekkend.' En dat gaat gebeuren. Want van de eerste boarding call tot de landing in Zuid-Frankrijk hebben de teams alle ruimte (en beperkte beenruimte) om hun concepten uit te werken.
Van take-off tot touch-down
De keuze voor een vlucht in plaats van de bus? Praktisch, dit jaar. Maar zoals altijd weet RA*W van elk moment een creatief speelveld te maken. Van take-off tot touch-down wordt de vlucht één langgerekte creatieve sessie, met panoramaview en turbulente ideeën.
En wat in de lucht wordt bedacht, komt maandag tot leven op het Cannes-zand van RTL Beach. Daar presenteren de teams hun ideeën live voor de klant én een jury met onder meer Marco Gijsen (Ad Alliance). 'Van Schiphol tot RTL Beach, dat is pas een creatieve journey die bij Cannes past,' aldus Gijsen.
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Pitchen tussen wolken en zand met... 13-06-2025
- Allianz Direct stunt met bold... 13-06-2025
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid... 13-06-2025
- KVK speelt met realiteit in nieuwe... 11-06-2025
- Karvan Cévitam mixt verfrissende... 11-06-2025
- Jysk investeert in merkbeleving en... 10-06-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation