Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner

Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
  • Bureaus
  • 20 jun 2025 @ 17:02
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Heineken is een samenwerking gestart met PR- en strategiebureau Hagens. De samenwerking richt zich op strategisch PR-advies en ondersteuning bij internationale corporate communicatieactiviteiten van het bierconcern.

De eerste gezamenlijke mijlpaal was de mediabenadering rond de opening van het Global Research & Development Centre in Zoeterwoude. Eerder was Hagens al betrokken bij de internationale communicatie van de bierbrouwer rondom World Water Day en Earth Day.

‘Het behoeft geen uitleg dat wij een opdrachtgever als Heineken met wijde, open armen verwelkomen’, laat Sarah Hagens, oprichter van het bureau, weten. ‘We kijken ernaar uit om samen te werken op dit wereldniveau. De lat ligt hoog, maar dat is precies waar wij ons het best voelen.’

Heineken koos voor het PR-bureau vanwege hun strategische en impactvolle communicatieaanpak.

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken