DDB Amsterdam nieuwe creatieve partner Transavia

- Bureaus
- 25 jun 2025 @ 13:44
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 25 jun 2025 @ 13:44
- Kel Koenen
Transavia heeft na een uitgebreide pitch DDB Amsterdam geselecteerd als nieuwe strategische en creatieve partner. De luchtvaartmaatschappij, die in oktober 2025 haar 60-jarig bestaan viert, grijpt dit jubileum aan om het merk klaar te maken voor de toekomst.
‘In de markt en intern is er veel veranderd’, zegt Natascha van Roode, Head of Brand, Marketing & Customer Experience bij Transavia. ‘We hadden behoefte aan een aangescherpte merkstrategie. DDB Amsterdam overtuigde ons met ongewone strategische en creatieve ideeën. Samen gaan we bouwen aan meer eigenheid én luchtigheid voor Transavia.’
De pitch startte in het najaar van 2024 en resulteerde in een nieuw merkplatform dat komende jaren richting moet geven aan de merkuitingen van de luchtvaartmaatschappij. ‘We hebben samen keihard gewerkt aan het opfrissen van het Transavia-merk’, vertelt Pol Hoenderboom, Executive Creative Director bij DDB Amsterdam. ‘Er ligt nu een geweldig merkplatform waarmee we de aankomende jaren echt onvergetelijk creatief werk gaan maken.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat...
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid tussen kerels bespreekbaar
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich op vrouwen
- Nierstichting gooit het roer om met activistische koers en...
- Allianz Direct stunt met bold campagne voor Gen Z
- Natwerk kiest Dawn als nieuw reclamebureau
Laatste Nieuws
- DDB Amsterdam nieuwe creatieve... 25-06-2025
- Lebara prikt met ‘Logisch!? Award’... 25-06-2025
- Hibou gekozen als PR-partner voor... 25-06-2025
- Mores lanceert campagne 'Ik hoor je'25-06-2025
- Nieuwe BrandMR-campagne maakt... 24-06-2025
- Sun brengt humor in huishoudelijke... 24-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation