DDB Amsterdam nieuwe creatieve partner Transavia

DDB Amsterdam nieuwe creatieve partner Transavia
  • Bureaus
  • 25 jun 2025 @ 13:44
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Transavia heeft na een uitgebreide pitch DDB Amsterdam geselecteerd als nieuwe strategische en creatieve partner. De luchtvaartmaatschappij, die in oktober 2025 haar 60-jarig bestaan viert, grijpt dit jubileum aan om het merk klaar te maken voor de toekomst.

‘In de markt en intern is er veel veranderd’, zegt Natascha van Roode, Head of Brand, Marketing & Customer Experience bij Transavia. ‘We hadden behoefte aan een aangescherpte merkstrategie. DDB Amsterdam overtuigde ons met ongewone strategische en creatieve ideeën. Samen gaan we bouwen aan meer eigenheid én luchtigheid voor Transavia.’

De pitch startte in het najaar van 2024 en resulteerde in een nieuw merkplatform dat komende jaren richting moet geven aan de merkuitingen van de luchtvaartmaatschappij. ‘We hebben samen keihard gewerkt aan het opfrissen van het Transavia-merk’, vertelt Pol Hoenderboom, Executive Creative Director bij DDB Amsterdam. ‘Er ligt nu een geweldig merkplatform waarmee we de aankomende jaren echt onvergetelijk creatief werk gaan maken.’

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken