Sanne Houterman nieuwe Strategy Director bij Cheil

Sanne Houterman nieuwe Strategy Director bij Cheil
  • B2b
  • 23 jun 2025 @ 09:00
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Cheil Benelux heeft Sanne Houterman aangesteld als nieuwe Strategy Director. Ze is per direct verantwoordelijk voor de strategische leiding van het bureau en de advisering van alle klanten. Houterman komt over van Publicis Groupe, waar ze de afgelopen jaren werkte op accounts als Eneco, de Politie en de Rijksoverheid.

‘Cheil durft te pionieren’, zegt Houterman over haar overstap. ‘Het is een plek waar technologie, creativiteit en retail elkaar versterken in plaats van beconcurreren. Zo ontstaat er creatief werk dat niet alleen zichtbaar en vernieuwend is, maar ook raakt, verrast en precies op het juiste moment impact maakt.’

Tijdens haar tijd bij Publicis was Houterman onder meer strategisch eindverantwoordelijk voor bekroonde campagnes als The DropStore voor UN Water/RVO en De Onvergetelijke Twee Minuten voor het Nationaal Comité 4 en 5 mei.

Tim van der Sijde, Managing Director van Cheil Benelux, noemt haar komst ‘het resultaat van een flinke en beladen zoektocht’. ‘Sanne sprong er voor ons onmiddellijk uit. We zien in haar de ideale persoon om in ons snel groeiende bedrijf de strategische koers vorm te geven. Bovendien is Sanne een geweldig mens en heb ik super veel zin om samen te gaan werken.’

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken