Koelkast met ijsbaden centraal in activatie Inventum

Koelkast met ijsbaden centraal in activatie Inventum
  • Bureaus
  • 23 jun 2025 @ 13:25
  • Link
  • Tamara de Vos
    Tamara de Vos

    Allround redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Tijdens de watereditie van de Strong Viking Run introduceerden Inventum en reclamebureau Opvallers een reusachtig obstakel in de vorm van een koelkast, met daarin twee ijsbaden. De actie maakt deel uit van Inventums campagne rond 'Koelen & Vriezen'.

Deelnemers aan de 13, 19 en 42 kilometer lange hindernisloop kwamen onderweg langs een reusachtig koelkastobstakel. Onder het motto ‘Zoek verkoeling met Inventum’ bood het obstakel niet alleen fysieke verkoeling, maar volgens de organisatie ook een mentale oppepper.

Koel publiek

Niet alleen deelnemers werden getrakteerd op een koele ervaring. Langs het parcours trakteerde Inventum het publiek op ijsjes vanuit een speciaal ontworpen promofiets, door de organisatie aangeduid als ‘de koelste fiets van Nederland’. Deze zorgde voor extra interactie met toeschouwers en versterkte de zichtbaarheid van de campagne.

Merkactivatie

De campagne is ontwikkeld om via een publieksgerichte aanpak aandacht te vragen voor Inventums koel- en vriesproducten en het merk te positioneren als verfrissend en opvallend. De actie leverde volgens Inventum veel publiciteit, foto’s en enthousiaste reacties op van zowel deelnemers als toeschouwers.

Beeld: Inventum

Tamara de Vos

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken