Koelkast met ijsbaden centraal in activatie Inventum

- Bureaus
- 23 jun 2025 @ 13:25
- Link
-
Tamara de Vos
Allround redacteur
BBP Media - Geen tag
- 23 jun 2025 @ 13:25
- Tamara de Vos
Tijdens de watereditie van de Strong Viking Run introduceerden Inventum en reclamebureau Opvallers een reusachtig obstakel in de vorm van een koelkast, met daarin twee ijsbaden. De actie maakt deel uit van Inventums campagne rond 'Koelen & Vriezen'.
Deelnemers aan de 13, 19 en 42 kilometer lange hindernisloop kwamen onderweg langs een reusachtig koelkastobstakel. Onder het motto ‘Zoek verkoeling met Inventum’ bood het obstakel niet alleen fysieke verkoeling, maar volgens de organisatie ook een mentale oppepper.
Koel publiek
Niet alleen deelnemers werden getrakteerd op een koele ervaring. Langs het parcours trakteerde Inventum het publiek op ijsjes vanuit een speciaal ontworpen promofiets, door de organisatie aangeduid als ‘de koelste fiets van Nederland’. Deze zorgde voor extra interactie met toeschouwers en versterkte de zichtbaarheid van de campagne.
Merkactivatie
De campagne is ontwikkeld om via een publieksgerichte aanpak aandacht te vragen voor Inventums koel- en vriesproducten en het merk te positioneren als verfrissend en opvallend. De actie leverde volgens Inventum veel publiciteit, foto’s en enthousiaste reacties op van zowel deelnemers als toeschouwers.
Beeld: Inventum
-
Tamara de Vos
- Werkt bij: BBP Media
- Functie: Allround redacteur
- Website:https://bbpmedia.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat...
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid tussen kerels bespreekbaar
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich op vrouwen
- Nierstichting gooit het roer om met activistische koers en...
- Allianz Direct stunt met bold campagne voor Gen Z
- Natwerk kiest Dawn als nieuw reclamebureau
Laatste Nieuws
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh... 23-06-2025
- Campagne Specsavers onderstreept... 23-06-2025
- Goudwisselkantoor zet goud om in geluk23-06-2025
- Koelkast met ijsbaden centraal in... 23-06-2025
- Hersenstichting maakt impact van... 23-06-2025
- Kemari kiest koers: creativiteit met... 21-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation